SH.com Grupp/Onsdagskörning 080806

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Till nästa Onsdag är min Husqvarna klar.
Då ska jag vinna hela skiten !:D
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Exellent jobb Ragge för att du uppmärksammade att en saknades så snabbt!:tummenupp

Jo, det var precis så det var. Jag såg honom försvinna in i kurvan framför. När jag fick syn på en hojåkare framför nästa gång så tänkte jag: Jäklar vad snabb han var i den kurvkombinationen och var nöjd med det konstaterandet .... tills jag insåg att ... vänta nu ... den hojen har fel färg...och det är fel färg på skinnstället.....fan, det fattas en hoj !!!:skrämd Kasta sig på hejdarna och vänd.

Man hinner tänka en del i det läget. Tusan också, jag är ensam eftersom jag är kökarl. Alla andra framför har försvunnit. Nu måste jag kanske reda upp en svår olycka själv. Hur var det nu med ABC? Läge, andning, puls, blödning, chock var det väl?? Nåja, första problemet är att hitta den saknade. Ungefär nu har jag vänt och är på väg tillbaka. Då får jag syn på en hjälm långt ner i ett krondike. Efter att ha hoppat av hojen, hunnit fram till killen och pratat med honom så kunde jag lugna ner mig, eftersom han såg ut att ha klarat sig fantastiskt bra.
 
Last edited:

ManWhore

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Bromma
Hoj
R1 -01 posörsvart
Jag vill också passa på att tacka CL samt övriga i snabba gruppen. Det var en premiär som gav mersmak.

//Daniel
 

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Ort
Sumpan
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
Tack för en bra tur, speciellt till cl som ägde mig totalt! :tummenupp :D
 

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Tänkte att jag måste visa Kapten hur jäkla bra Fille är att imitera Skägget...:D
Var bra uppstyrt allting!!
 

Bifogat

  • Fille.JPG
    Fille.JPG
    98.4 KB · Visningar: 87
  • fille2.JPG
    fille2.JPG
    74.6 KB · Visningar: 94
Last edited:

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Kul igår, bra lett fille och CL.
Blev en bonusrepa på Bogan för egen del, skönt.

Visst märks de mörkare och kyligare tiderna, igår började problemen med igenimmat visir på allvar. Jag skyller alla tårar i ögonen på att det är glädjetårar över att få köra hoj. :)
Jag kanske borde fixa något bra till hjälmen?? :va
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
tack för grymt bra tempo på roliga vägar i Colossus lungna grupp :tummenupp
det var en premiär som helt klart gav mersmak:D
som ragge sa : man hinner tänka en jävla massa när man får syn på en hoj med varningsblinkers påslagna precis innan en skymd kurva,,,, men som sagt ,en jävla tur att det gick så bra som det gick :)


// dennis (deMa2)

ps. nån som vet vem som stod efter bogan och plåtade igår (6/8)
och i så fall var hittar man bilderna ds.
 
Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
ps. nån som vet vem som stod efter bogan och plåtade igår (6/8)
och i så fall var hittar man bilderna ds.

Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp
 

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp

Lugnt för min del. Tycker bara det är kul om jag fastnar på foto. :)
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp

Räknar med kraftigt photoshoppad bild med kraftigt nedlägg :yoparty

Skämt å sido bara kul med fotografer även om det är i generator böjjen :gnissla

Btw Tack Fille och cl :tummenupp
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Tänkte att jag måste visa Kapten hur jäkla bra Fille är att imitera Skägget...:D
Var bra uppstyrt allting!!

Ser bra ut det , observera hur jag pekar med hela handen!:fakta

Jag har ju inte samma naturliga "pondus" som Kapitän, en smula mindre voluminös kan man väl säga!:)

Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp

Kul! :tummenupp

Jag hoppas du fick en bra bild på mitt "posörnedlägg":)
 
Last edited:

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Räknar med kraftigt photoshoppad bild med kraftigt nedlägg :yoparty

Lovade ju dig att jag fixar det sen... :tummenupp Men säg det inte till någon bara... :gnissla


Ser bra ut det , observera hur jag pekar med hela handen!:fakta
Jag har ju inte samma naturliga "pondus" som Kapitän, en smula mindre voluminös kan man väl säga!:)

Tyckte att det var väldigt snyggt skött allting! Även om "pondusen" låg några snäpp under el capitain... :tungan
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp

bara skoj om man nu råkar fastna på nån bild (har försökt hela säsongen på bulten men ej lyckats...)

ser fram mot resultatet (hoppas jag..)
 

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
Det var jag som stod o tränade lite.. Hoppas ingen tog illa upp, verkar vara lite delade meningar om det där har jag förstått.. Ber om ursäkt isf..
Bilderna kommer iaf upp ikväll, så håll utkik :tummenupp

Som rookie blev man rädd att det var snuten så jag tappa helt linjen. Men foto gärna igen så blir det säkert en bättre bild. :)
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Kul! :tummenupp

Jag hoppas du fick en bra bild på mitt "posörnedlägg":)

Lite suddigt blev det, men den kommer.. Skrapade ju i så jäkligt där så jag nästan väntade mej röd färg på asfalten. Du får ha överseende med en något suddig bild :confused: (ja, det var skrapet och inte för att du kör så nedrans fort :gnissla :tungan )

bara skoj om man nu råkar fastna på nån bild (har försökt hela säsongen på bulten men ej lyckats...)

ser fram mot resultatet (hoppas jag..)

Hojtar till i nån tråd nästa gång jag åker ut o fotar så kan jag bli förvarnad vilka jag ska sikta in mig på :tummenupp :tungan
 
Last edited:

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
ZX10R
Lite suddigt blev det, men den kommer.. Skrapade ju i så jäkligt där så jag nästan väntade mej röd färg på asfalten. Du får ha överseende med en något suddig bild :confused: (ja, det var skrapet och inte för att du kör så nedrans fort :gnissla :tungan )



Hojtar till i nån tråd nästa gång jag åker ut o fotar så kan jag bli förvarnad vilka jag ska sikta in mig på :tummenupp :tungan

Sikta du tjejen...helt oki för min del. :pannkyss
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Nu finns bilderna uppe.. Heeelt oredigerade (photoshop=:huvet ) och det gick inte alls som jag ville.. Batterierna gav upp osv osv.. Ett par st finns iaf att kika på här:

http://picasaweb.google.com/oberg.emelie/Bogesund080806

Nån som är duktig på hemsidor och kan ge en nybörjare lite vettiga tips? :confused: Måååste verkligen skaffa en känner jag :(



Va bra :tummenupp


var ju bra bilder,tyvärr så kom man inte med denna gång heller (suck) men det är bara att ta nya tag nästa vecka så om du ser en gammal skrotgixxer med polerad ram å skit med halvtaskigt nedlägg så är det bara att plåta på :tummenupp

//dennis
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top