!!! RoLLER does the EDGE GAMES !!!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Liwa1 skrev:
Du är IDOL nr 1

Visst är det kul att se alla filmer med wheelies med mera hit och dit, men dina filmer vinner. Så många goa skratt jag fått senaste tiden genom dessa.

Go RoLLER Go :tummenupp

Nähä han min bara min stick iväg...

:p
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
AAAaaaahahahaha... Precis så där ser ajg själv ut. :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
[Slyna]Muerte skrev:
ja har ochså ramlat sådär! och ja har kört cross mestadelen av mitt liv... och det är faktikst svårare än va det ser ut!

kunglig film!!! fint me ett skratt i dag faktiskt... var det ja behövde =))) fler vill vi ha!! :bow

Det såg så brant ut nedför när jag kom upp på toppen så jag sket knäck och låste framhjulet eller nåt....
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Liwa1 skrev:
Du är IDOL nr 1

Visst är det kul att se alla filmer med wheelies med mera hit och dit, men dina filmer vinner. Så många goa skratt jag fått senaste tiden genom dessa.

Go RoLLER Go :tummenupp

Jag blir så djävla glad när en Potatis tycker om mina filmer. TACK! Ni är idoler allihopa. Jag kommer ihåg för 2 år sen... då åkte jag till MC Donalds på Sveavägen för att "typ hänga med" Men jag vågade aldrig gå fram och prata så jag ställde mig typ 20m bort och tittade.... Sen när ni åkte iväg så hängde jag på. Då körde jag en TDM. Ni körde till rakan vid skogskyrkogården och jag hängde med för att titta.... vågade fortfarande inte gå fram och prata... Jag blev lite paranoid för att jag körde en TDM, tänkte att ni måste HATA mig för att jag kör en "snutbåge". "Tänk om dom dom tror att jag e en civilsnut" Tänkte jag.... Min hjärna fungerar inte så bra.... Men jag blev rädd att ni skulle slakt & styckmörda mig så jag åkte hem =( Fast nu byter jag däck hos Carlo och han va ju skitsnäll.... När jag var där i förrgår så stod snubben och bytte mitt däck i kalsonger :D Antingen så har han missuppfattat min läggning eller så är det en djä*ligt avslappnad snubbe. Jag tror på alternativ #2 där :tummenupp Förexten du har inte en väninna som e singel? För jag vet att du e upptagen av Kung Nitrous och jag vet inte om jag vill att han ska elda upp sitt bakdäck på mina tänder.... :crash
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hagster skrev:
RoLLLER - Vill du gifta dig med mig?! :bow

Morsan kom in och undra varför jag skrattade så förbannat, var ju tvungen att visa henne, kan säga att hon inte såg ledsen ut när hon gick ut ur mitt rum iaf. :crash

:)

Hur gammal/ung e mamma? :rolleyes:
 

Mr Eastman

retard? ja tack!
Gick med
28 May 2003
Ort
Örebro
Hoj
Vill ha en SuperRetard!
dagens garv!!

fyfan va du e underbar! sitter med ett smajl som går långt upp i nacken! :D
lassa på med fler filmer! :tummenupp

*vi vill se roller vinka! vi vill se roller vinka!* :squid

kram på dej idolen! =)
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
RoLLER skrev:
Jag blir så djävla glad när en Potatis tycker om mina filmer. TACK! Ni är idoler allihopa. Jag kommer ihåg för 2 år sen... då åkte jag till MC Donalds på Sveavägen för att "typ hänga med" Men jag vågade aldrig gå fram och prata så jag ställde mig typ 20m bort och tittade.... Sen när ni åkte iväg så hängde jag på. Då körde jag en TDM. Ni körde till rakan vid skogskyrkogården och jag hängde med för att titta.... vågade fortfarande inte gå fram och prata... Jag blev lite paranoid för att jag körde en TDM, tänkte att ni måste HATA mig för att jag kör en "snutbåge". "Tänk om dom dom tror att jag e en civilsnut" Tänkte jag.... Min hjärna fungerar inte så bra.... Men jag blev rädd att ni skulle slakt & styckmörda mig så jag åkte hem =( Fast nu byter jag däck hos Carlo och han va ju skitsnäll.... När jag var där i förrgår så stod snubben och bytte mitt däck i kalsonger :D Antingen så har han missuppfattat min läggning eller så är det en djä*ligt avslappnad snubbe. Jag tror på alternativ #2 där :tummenupp Förexten du har inte en väninna som e singel? För jag vet att du e upptagen av Kung Nitrous och jag vet inte om jag vill att han ska elda upp sitt bakdäck på mina tänder.... :crash

Jo du, vi har vässat våra tänder så vi hugger på icke potatisar och snabbt. Farliga och elaka som fan :hej

Nä, vi är snälla men som sagt vi älskar åka hoj och farten är ju den bästa njutning som finns. Fort, tufft och stunta är vår grej. Men vi är fredliga (förutom på våra fester).

Har en syster som är singel och många vänner, det stora problemet är att dom inte tycker om mc åkning och anser att jag borde ha bättre vett än åka hoj. Du missade dock en singelkompis till mig som leker på en R1, hade hon varit singel än så...

Kungen med hornen (Nitrous) har jag i koppel, va inte rädd för honom när du träffar honom :squid
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Och så blev jag indragen i den här tråden :confused:

Grrrrmpppgffhhh.. koppel ???? VADÅ KOPPEL !!!! Ok, jag linkar med krycka just nu så vem som helst kommer väl ikapp mig :crash
Du vet din plats vid spisen kvinna ...... PUNKT SLUT

By the way --- Dina filmklipp är såååå underbara RoLLER --- Go go Boy


/Nitrous
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nitrous skrev:
Och så blev jag indragen i den här tråden :confused:

Grrrrmpppgffhhh.. koppel ???? VADÅ KOPPEL !!!! Ok, jag linkar med krycka just nu så vem som helst kommer väl ikapp mig :crash
Du vet din plats vid spisen kvinna ...... PUNKT SLUT

By the way --- Dina filmklipp är såååå underbara RoLLER --- Go go Boy


/Nitrous


Lugn Nitrous, nu är jag vid spisen igen och ska inte kliva in på dina domäner igen :bow
 

Freddo

Såldes för att betala studier på Hawaii
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Honolulu, Hawaii
Hoj
Såldes för att betala studier på Hawaii
Schysst film (roligt när någon bjuder på sig själv som du gör).

Emn fråga bara:
Ska man inte gör stunts som superman och likannde när hojen är i luften??? :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Freddo skrev:
Schysst film (roligt när någon bjuder på sig själv som du gör).

Emn fråga bara:
Ska man inte gör stunts som superman och likannde när hojen är i luften??? :tummenupp

VA FAN!!! Det e ju det jag gör..... Den där uppfann jag själv. Den kallas "Two handed left thigh backfender seat sit 2k" :rolleyes:
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Liwa1 skrev:
Lugn Nitrous, nu är jag vid spisen igen och ska inte kliva in på dina domäner igen :bow
Nitrous... vart FAAAAAAAAN hittar du dom där brudarna!?!?!? PM'a mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Freddo

Såldes för att betala studier på Hawaii
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Honolulu, Hawaii
Hoj
Såldes för att betala studier på Hawaii
RoLLER skrev:
VA FAN!!! Det e ju det jag gör..... Den där uppfann jag själv. Den kallas "Two handed left thigh backfender seat sit 2k" :rolleyes:

Kanske något de stora grabbarna kan ta över. Det syns ju att de har en del att lära.

Ser fram emot del 3 av bakslangskolan. Jag känner att jag behöver fler tips för att komma vidare :bow
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
RoLLER skrev:
Nitrous... vart FAAAAAAAAN hittar du dom där brudarna!?!?!? PM'a mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min sort är sällsynt men naggande god :D

Ups, snabbis inne här, måste åter till spisen....

Dina filmer har kvalitet och humor, vilket jag gillar skarpt.

Mer filmer från RoLLER till folket :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
RoLLER skrev:
Nitrous... vart FAAAAAAAAN hittar du dom där brudarna!?!?!? PM'a mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Well well .... det tog typ ca 28 år att leta men ordspråket säger ju - Den som söker han finner :tummenupp

Jag kan förklara teori-&-relativitetsfaktorn om "hur" över en bira eller nåt en solig kväll i Sthlm City :D

/Nitrous
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Hagster skrev:
RoLLLER - Vill du gifta dig med mig?! :bow

...Betyder de här att jag måste ta kölapp??! ;)

.. väntar med spänning på en signerad cd med RoLLers filmer på under tiden.. :crash
 
Last edited:
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top