Fota hojar i Gävle i helgen?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Tja!

I helgen tänkte jag åka upp till Gävle, och det ser ju ut att bli strålande väder :tummenupp Tyvärr åker jag plåtlåda, men kameran tar jag med! Är det några som är sugna på att bli fotade på krokväg, eller stunt, i hygglig närhet till Gävle imorrn, 5/4? Kanske efter vägen mellan Årsunda och Främlingshem? :)
Jag inbillar mig att det inte ger så mycket att bara åka ut å ställa sig nånstans där uppe, så därav den här tråden :) Det är ju lite färre hojåkare än här, och här åker ju "alla" "bara" på bulten och bogesund... :huvet
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Jag var inne och nosade på den vägen häromdan och den var blöt och grusig, det torkar sakta i urskogen. Jag har inte ett enda kort på min cykel så den kan få posa lite om du ändå är ute.
 

Evil Twin

Guest
Var där i tisdags, tyckte mest det var grus i kanten, däremot var det ju ganska blött. Åkte dock bara halvvägs från Främlingshem innan jag vände. Hinner jag kanske jag åker ut på e.m. och kollar läget.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag var inne och nosade på den vägen häromdan och den var blöt och grusig, det torkar sakta i urskogen. Jag har inte ett enda kort på min cykel så den kan få posa lite om du ändå är ute.
Ok, kl 14:00 ungefär så är jag på plats på vägen mellan Främlingshem och Årsunda :) Om inget dumt dyker upp, isf skriver jag här :)
Eller om ni mest vill ha posörbilder så kanske utanför bilprovningen på Utmarksvägen? Skriv här isf! :)
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Såg att GAST kör uppe vid Bilmetro på nåt jippo 13.00, om du är sugen att fota lite trix..
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ok, kl 14:00 ungefär så är jag på plats på vägen mellan Främlingshem och Årsunda :) Om inget dumt dyker upp, isf skriver jag här :)
Eller om ni mest vill ha posörbilder så kanske utanför bilprovningen på Utmarksvägen? Skriv här isf! :)

Lite nya planer men är det inte läge att fota vid Bilmetro då? Ska nog dit om jag inte ska på annat mission.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Såg att GAST kör uppe vid Bilmetro på nåt jippo 13.00, om du är sugen att fota lite trix..
Såg du en långhårig jeppe som trängde sig in framför dig och fotade hysteriskt? Det var jag :hej Jag tyckte jag kände igen nicket på SH-tröjan, men kunde inte placera det riktigt, så jag knep käft, för en gångs skull :rolleyes:

Dom var iaf jävligt duktiga! :Bugar Kul att dom kunde få till det sådär! Jag trodde det var en del i ett större jippo, men det var ju bara dom :tummenupp Borde man ha hört talas om att det skulle bli stunt där? Har varken sett något här eller i tidningarna :va
Så fort jag kommer tillbaka till Betonghelvetet så kastar jag upp alla bilder på min site! :)
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Såg du en långhårig jeppe som trängde sig in framför dig och fotade hysteriskt? Det var jag :hej Jag tyckte jag kände igen nicket på SH-tröjan, men kunde inte placera det riktigt, så jag knep käft, för en gångs skull :rolleyes:

Dom var iaf jävligt duktiga! :Bugar Kul att dom kunde få till det sådär! Jag trodde det var en del i ett större jippo, men det var ju bara dom :tummenupp Borde man ha hört talas om att det skulle bli stunt där? Har varken sett något här eller i tidningarna :va
Så fort jag kommer tillbaka till Betonghelvetet så kastar jag upp alla bilder på min site! :)
He he, aha ja just det :) Jo jag la märke till ditt fotande, men inte för jag tyckte du trängde dig utan för du verkade entusiastisk :tummenupp Hojta till nästa gång !
Jäkligt kul att se GAST, hur dom har utvecklat sin grej - nice att se att folk uppskattar det runtomkring i publiken oxå !
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Sparkar liv i den här tråden igen! :) Det vankas ju finväder i helgen, och jag ska upp å avnjuta lite minisemester hos morsan (dvs kratta, byta köksfläkt, fixa grannens hydroforpump mm :gnissla). Men nån fotorepa kan det väl tänkas bli också. Nån posör som är sugen på att bli fotad? :)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Ett sista dödsryck då, i helgen ska jag hemåt en sväng igen, och jag borde hinna med en fotosväng mellan allt jag ska hjälpa morsan med :rolleyes:
Är det några som är sugna på att leka posörer en sväng? Lördag är nog lämpligast, med soligt och 16 grader mitt på dan :tummenupp
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Varken jag eller min gamla häck till hoj är kanske fotomaterial, men bildbevis på att man faktiskt åker hoj är väl alltid trevligt. Däremot blir det nog inget åka för mig imorgon, både yr.no och Smhi verkar tro på regn. Söndag ser det däremot ut att bli sol och jag misstänker att det blir några mil då.

Ett sista dödsryck då, i helgen ska jag hemåt en sväng igen, och jag borde hinna med en fotosväng mellan allt jag ska hjälpa morsan med :rolleyes:
Är det några som är sugna på att leka posörer en sväng? Lördag är nog lämpligast, med soligt och 16 grader mitt på dan :tummenupp
 

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
Uttis var du nere på stan ikväll förresten tyckte jag såg dig mitt emot Bishop's när man åkte förbi.
Är det hyfsat väder imorgon är man nog ute och åker någonstans vart hade du tänkt fota någonstans?
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Uttis var du nere på stan ikväll förresten tyckte jag såg dig mitt emot Bishop's när man åkte förbi.
Är det hyfsat väder imorgon är man nog ute och åker någonstans vart hade du tänkt fota någonstans?
Helst inom nån mils radie från Gävle, helst krokväg och helst där ni åker hoj, annars har jag inte så mycket krav :)
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Uttis var du nere på stan ikväll förresten tyckte jag såg dig mitt emot Bishop's när man åkte förbi.
Är det hyfsat väder imorgon är man nog ute och åker någonstans vart hade du tänkt fota någonstans?

Nope, det var inte jag.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top