Går inte att göra inlägg eller svara i trådar..

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Hej

En kompis har bett mig skriva denna fråga då hans egen användare "Hellfire" inte kommer åt att göra detta. Det felmeddelande han får är:

"Hellfire, du har inte tillgång till den här sidan. Detta kan vara på grund av flera orsaker:

Du har ej tillgång!
Alternativt, om alla sidor på SH ser ut så här då är du banna. Då väntas det att du respekterar detta tills dess att din banning är över. Det är oftast 1-3 dagar, eller 1 vecka. Beroende vad du gjort.
Ditt konto kan ha inaktiverats i väntan på bekräftan på t.ex kontoaktivering eller lösenordsändring. Vid båda tillfällena skickas ett email ut till din emailadress associerad med ditt kontot på Sporthoj.com. Kolla därför efter ett email från Sporthoj.com där du behöver bekräfta ändringen. Efter det kommer ditt konto funka igen."


Han kan inte göra inlägg (Svara) eller skapa ny tråd på Sporthojsforumet. Han har provat flera av trådarna men "icke sa Nicke".

Han har naturligtvis inte gjort något som kan förorsaka att han skulle bli "bannad" (har inte gjort något inlägg eller någon ny tråd överhuvud taget) och har dessutom väntat mer än en vecka och försökt igen i händelse av att det var någon tillfällig bugg eller annat men som sagt, "icke sa Nicke".

Kanske ett ärende för Admin?
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Jag bytte email utan att bekräfta, trodde jag va bannad och blev skitsne. Nån vecka senare läste jag vad som stod och bekräftade mailändringen, kan det vara det ? Testa ändra mailen iafalla och få ett till bekräftelsemail, kan ju funka.
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Jag bytte email utan att bekräfta, trodde jag va bannad och blev skitsne. Nån vecka senare läste jag vad som stod och bekräftade mailändringen, kan det vara det ? Testa ändra mailen iafalla och få ett till bekräftelsemail, kan ju funka.


Hej och tack för svaret.

Jag tror inte att "Hellfire" har ändrat sin mailadress så problemet ligger nog inte där men frågan är om det beror på att han inte har skrivit något någonsin och därför blivit "avaktiverad"? Killen är ju väl insatt i datorvärlden så jag tror att problemet ligger utanför vad han kan åtgärda och då troligen är ett Admin problem.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top