Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag drar på europatturne på onsdag och har massor att göra tills dess. Men jag kanske kan hjälpa dig per text?

Varför ska du nollställa den öht? Om du kan vänta så lovar jag att hjälpa dig efter den 4e.

Jag minns inte lösenordet och nu har jag ännu en laptop samt min läsplatta som jag vill koppla upp emot detta.
Jag har ingen panik med detta alls, klart jag kan vänta, hjälp via text kan funka!!!
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Ja Biturbo är en djävel på att bli uppviglad när det gäller Datatrams... Han kan inte gå förbi ett gammalt avlagt modem utan prova att få igång det...:gnissla

Man Skulle kunna säga att Han får en Sk "DataRibba" av elektronik..

Weird!:brinnerup
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Om man har glömt bort lösenordet till routern och nollställer den, måste man göra om alla inställningar efter det eller kommer min dator att automatiskt att hitta rätt?

googla på router namnet, om du har tur så hittar du ett default lösenord för den routern när den är "nollad". Typ password, password. eller admin och blankt etc etc.:tummenupp

edit - router namn och modell givetvis.
 
Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Dte måste fanimig vara nice att bli headhuntad!:fakta

jag vet..jag e wanted och det är fokking nice..:fakta

men tjatigt när man får x antal mail och samtal per vecka dock..lugn du kommer dit snart ska du se :)

annars kan du alltid hålla photoshop kurs..har hört att du ska vara yber grym på PS..
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
jag vet..jag e wanted och det är fokking nice..:fakta

men tjatigt när man får x antal mail och samtal per vecka dock..lugn du kommer dit snart ska du se :)

annars kan du alltid hålla photoshop kurs..har hört att du ska vara yber grym på PS..

Hähä!:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
googla på router namnet, om du har tur så hittar du ett default lösenord för den routern när den är "nollad". Typ password, password. eller admin och blankt etc etc.:tummenupp

edit - router namn och modell givetvis.

Tack för tipset,men nu e de så att lösenordet e bytt och jag kan inte minnas de å han som bytte det kan inte minnas det heller:huvet:huvet:huvet
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
nee varit på samma nu i snart 3 år..:)
men får titt som tätt samtal och mail från headhunters och 2 erbjudanden föll mig på läppen helt klart..

får se vad det slutar i...:fakta

Headhunting är skönt, då slipper man fundera på om man är attraktiv på arbetsmarknaden.
Har man väl hamnat i dessa snurror en gång så kommer det samtal ganska ofta. :)
Men oftast är det bara säga tack men nej tack redan på en gång när de ringer. :):yoparty
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Tack för tipset,men nu e de så att lösenordet e bytt och jag kan inte minnas de å han som bytte det kan inte minnas det heller:huvet:huvet:huvet

Om du håller in reset knappen på routern då - då borde väl lösenordet bli nollat å återgå till fabrikslösen? hm..har jag för mig iaf!
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top