Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag fick skäll av min chef. As usual.

:gråta

Nu vill jag verkligen gå hem och måla väggen i köket. Verkligen.
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Pizza på Österlånggatan, eller vaffan den hette i Trollhättan, den var redigt god.

Aha, du har ätit på Guld Bäbisen (bambino Dóro), har själv åkt 45:an 2ggr idag, jobbar ju i GBG så det är ett evigt hasande längs den vägen...
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Först tjänstgjorde min hoj i Norge, sen reste den till Sverige och hade några hårda men lyckliga år och nu är den på väg till Danmark för att tjäna en ny ägare på ålderns höst :tummenupp

Nu ska jag fira med öl och pizza, imorrn ska jag träna :gnissla
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Min hjärna vill gå ut och dansa men min kropp vill bara ligga kvar i sängen... varför lyder den inte? :gnissla
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
ja vill också ut och festa men ingen annan av polarna vill,. de suger kan du fet hajja.:tungan
Längtar till sommarn så man kan festa när man vill,. nu är inget öppet längre här ja bor..:huvet
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
fyyyyyy det e något fel på har mig ! det e nog alkohol tror jdet snurrar som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjejen hjälpte mig och stava hittar fan inte bokstäverna på tagenten god natt på er sov gott
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Råkade visst somna på soffan... dax att krypa över till sängen :trött
 

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
goooooooooooooooooooooooooooooooood morning!:)

idag ska jag äta lite godis å en stor pizza med pommes på!(till frukost)
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Idag skulle jag gjort något annat, men nu sitter jag här istället... :tummenupp
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
ajjj ajjj ajjj mitt huvud!!!!!!!! det gör ont:( har en hel indianstam stampandes i den ajj ajj ajj!!
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Idag vaknade jag, precis som alla övriga dagar på året, och var tröttare än när jag somnade kvällen innan. Hur detta går sig ihopa vet jag ej, men det är tydligen så det ska vara då det är så det alltid är. Rätt som det begav sig så infann sig en vilja att plocka iordning lite i min spartanska bostad och det var just under denna nämnda aktivitet som jag snubblade över mitt fynd:va . Texten är författad av två personer som jag låter vara fortsatt anonyma, på ett vaktpass vid en väg som hade rasat. De två står lagom uttråkade och dirigerar trafik, vilket det inte finns någon just där mellan midnatt och fyra på morgonen, därav iden att skriva en berättelse. Detta utförs genom att de skriver varannan mening, lutade mot en motorhuv, ensamma och utlämnade i mörkret mitt i detta av krig och fattigdom sargade land.

Ingen hade tidigare sovit över hos Örjan. För hemma hos Örjan kan ingen höra dig snarka, tänkte hon medan hon hällde upp det varma kaffet i koppen. Under tiden som kaffet rann ner i koppen och blandade sig med den sura mjölken fick hon ett sting av magont. I svåra smärtor påbörjades en lång och ovanligt besvärlig resa mot toaletten. Till sin förskräckelse upptäckte hon att hon dagen innan hade tappat bort sina sista sedlar och gjort slut på allt papper. Panikslagen och förskräckt började hon febrilt försöka komma på en lösning på den pikära situationen hon nu befann sig i.

I en annan del av huset vaknade Örjan upp jämte Clara, hans hemliga förälskelse sedan 27 år tillbaka. Han vände sig om i sängen för att se efter vad klockan var då han med foten kände någonting hårigt. vad han inte visste var att Clara hade varit förälskad i honom lika länge, om inte längre, men att hon hade komplex för en sak. Vid fem års ålder hade hennes pappa fåttt donera en sju kvadratcentimeter stor hudbit från hans ryggslut. När Örjan kröp under täcket hittade han det mysiga håiga stället, dock var hälften täckt med målarfärg efter veckans hårda jobb. Efter tre hårda försök att hålla kväljningarna tillbaka kunde han andas ut. Det var ju ändå jag som insisterade på händelseutveckling tänkte han samtidigt som Clara högt och ljudligt började snarka.

En trappa upp var Sandras lägenhet på väg att likna en krigshärjad zon. En trappa ner hörde Örjan hur Mats skällde ut sin älskade Therese för att hon hade tagit det sista av mjölken när hon visste att det bästa Mats vet är sur mjölk. Vad pågick uppe hos Sandra egentligen tänkte Örjan då det plötslilgt blev knäpptyst. Örjan skall överraska Clara med frukost på sängen och går upp till köket, i samma ögonblick som han entrar köket ser han en brödrost falla utanför fönstret. Rostat bröd är ju gott, tänkte han och öppnade skåpsluckan... Den var inte där, den var borta.

Han rusade ut på innergården för att hämta brödrosten, direkt så visste han att det var hans, dock blev han ledsen när han lyfte upp den och insåg att någon hade försökt rosta en ostmacka. Sedan insåg han att det var ett litet proböem, det mesta av brödrosten låg fortfarande kvar på marken, dessutom ytterligare en smörgås med kaviar, skrivet S.K. Med tunga steg gick han in i lägenheten och hörde två kvinnoröster, det var Sandra som hade kommit för att hälsa på Clara. När han sparkat av sig tofflorna såg han att samtalet pågick med Clara ståendes utanför toalettdörren och vad han kunde förstå var Sandra på andra sidan.

Örjan visste inte riktigt hur han skulle bete sig i det här sammanhanget, han förstod i alla fall av samtalet att det var något kvinnoaktigt.
-Varför använder hon inte sin egen toalett? frågade Örjan sig själv och ställde brödrosten i fönstret. Han såg en figur spegal sig i glasrutan.
-Har ni någon sur mjölk? frågade Mats med barsk stämma.
-Sur mjölk? svarade Örjan.
-Vem var det? hörde man från toaletten.
-Det är Mats som vill ha SUR mjölk, skrek Örjan så att Mats som annars var orädd blev förskräckt.
Therese kom nedspringande med gråten i halsen och frågade vad de gjorde med hennes krambjörn. Samtidigt klev Sandra ut i köket utmattad och kallsvettig. När Therese såg toaletten sprang hon in på vinst och förlust, det fanns inte längre någon återvändo.
-Jag har en skävtt sur mjölk uppe hos mig, sa Sandra inbjudande till Mats som fick ett underfundigt leende på läpparna.
-Maaaats! hördes ett skri från toaletten.
-Han gick upp till Sandra! utbast Örjan som vid det här laget var vansinnig och fick lov att stödja sig mot köksfönstret för att inte ramla omkull. När han ser ut genom fönstret ser han hur Clara springer över innergården mot porten. I desperation skall Örjan precis sträcka sig ut genom fönstret för att ropa på henne när han stöter till brödrosten. Det blev förmycket för Örjan, det senaste dygnet hade varit det lyckligaste i hans liv men nu, nu har allt försvunnit, till och med brödrosten. Allt var Sandras fel, tänker han, samtidigt som han tar på sig tofflorna för andra gången denna morgon och beger sig med bestämda steg upp för trappan.

Halvvägs upp hör han hur en dörr öppnas, stängs och låses. I sin iver att konfrontera Sandra hinnner han olyckligtvis inte reflektera över detta utan trycker på dörrklockan samtidigt som han på brevlådan läser ''Sandra Kinderhauflöwenström''. Ilskan blommar upp i Örjan då hans misstankar blir bekräftade angående brödrosten som han springer ned och hämtar utan att tänka på att han har tryckt på dörrklockan.

Han springer så hastigt förbi sin egen dörr att han inte tänker på att den inte längre står halvöppen såsom han lämnat den...

Spännande är det ibland, speciellt om man är tvungen att vakta ett hål i en sällan använd väg när man mycket hellre hade sovit i sin varma säng :)
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag vill gå ut och dansa ikväll... ingen som vill med? :tuttar

njae, jag vet inte om jag törs...
Three to tango på femman nu!
Så slipper jag dansa!

Idag har jag kollat runt lite på reorna.
Tror jag såg Illebror med gipsad arm på Johans MC.

I övrigt hittade jag inte något som jag ville ha.
Var ute efter nya enduro/ crosskläder, men det verkade vara bortplockat från de flesta ställen... och det som fanns var typ fullpris
:snålljåp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top