Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Dags att lägga mc:n på hyllan å lämna landet!

Nån lappa hojjen under besöket på Ika- munkebäck. Snacka om samhällsengagenmang.
hahaha, Herregud, vem fan orkar bry sig om att anmäla sådant? Folk har på tok för lite att göra idag och lever i nån verklighetsskyddad liten bubbla.... Antagligen är kärringen livrädd för motorcyklar och hade aldrig vågat säga det till dig om hon mött dig....

Hade jag sett henne och kunnat burna, så hade jag lätt gjort det bredvid henne om jag va du ;) Bara för att man kunde.... (om man nu hade kunnat :rolleyes: )
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Kaffe och Morrongäng. Nedspydd maidentröja men för trött för att egentligen bry sig.

:pappaledig
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Honda CBR 125R HRC!...
IMG_0205.jpg

Nu för en gångs skull får ni se fronten på min hoj annars brukar ni bara se mitt bakljus!:D:yoparty:D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Jäkla kö från pv idag mot stan. Någon som vet när dom rotat klart så det kan bli lite flyt? Förjekla drygt att sitta i kö :mad:
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
hahaha, Herregud, vem fan orkar bry sig om att anmäla sådant? Folk har på tok för lite att göra idag och lever i nån verklighetsskyddad liten bubbla.... Antagligen är kärringen livrädd för motorcyklar och hade aldrig vågat säga det till dig om hon mött dig....

Hade jag sett henne och kunnat burna, så hade jag lätt gjort det bredvid henne om jag va du ;) Bara för att man kunde.... (om man nu hade kunnat :rolleyes: )

Nänämänsan, jag e alldeles för snål för att burna.:krama
 

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Ort
göteborg
Hoj
KTM 690 -11
bra start på fredagen, kommer inte åt hojen för dörren har ballat ur (älskar elslutbleck ):kulspruta och kofoten ligger på jobbet :smasha
 

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Fredag, ledig, solen skiner, kaffet är starkt på g och sen blir de nog en runda på hojen... Och ikväll blir det VNV Nation på storan!!! :banana :banana :banana :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jäkla kö från pv idag mot stan. Någon som vet när dom rotat klart så det kan bli lite flyt? Förjekla drygt att sitta i kö :mad:
Känns fan som att det blev värre när de öppnade den nya bron vid vädermotet. :mad:

Gillar spekakulära haverier av nån anledning. :tummenupp
Detsamma! Frågan är varför den kajkade ur alla redan. Känns ju som att det måste varit något materialfel eller något. Sådan osis kan man ju nästan inte ha? Å andra sidan var det kanske gött att det hände i varma och sköna medelhavet istället för i atlanten, sträight out of nowhere.

Hårda grabbar de där!

Och ikväll blir det VNV Nation på storan!!! :banana :banana :banana :banana
Var det bra? Fan, tusen år sedan jag lyssnade på VNV.
 
Last edited:
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top