t4pp3r's CRM 125

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Skippa DHHn då
men jag tycker att en "moppelampa" skulle sänka den
dom TNT lampor jag har sett har inte varit så snygga


vet inte vilken du tror jag menar men den jag menar är fin för sej. men vettefan hur den passar på hojen.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
hej på er...

Nu har jag lyckats klura ut hur jag enklast gör mina distanser till fälgarna. Förhoppningsvis lyckas jag skaffa material imån och kanske får svarvat i helgen om min kompis e hemma då.

Jag har även fått en rapport på hur det ligger till med mitt rör. dom har inte ljuddämparen hemma men den kommer på torsdag. så förhoppningsvis har jag röret i början/mitten av nästa vecka.:yoparty

Edit: wrf glömde ju det viktigaste av allt, ritningen till distanserna.
 

Bifogat

  • Distanser.jpg
    Distanser.jpg
    17.6 KB · Visningar: 90
Last edited:

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Åland
Hoj
Yz250
hej på er...

Nu har jag lyckats klura ut hur jag enklast gör mina distanser till fälgarna. Förhoppningsvis lyckas jag skaffa material imån och kanske får svarvat i helgen om min kompis e hemma då.

Jag har även fått en rapport på hur det ligger till med mitt rör. dom har inte ljuddämparen hemma men den kommer på torsdag. så förhoppningsvis har jag röret i början/mitten av nästa vecka.:yoparty

Edit: wrf glömde ju det viktigaste av allt, ritningen till distanserna.
I vilket program är dom ritade??? Paint?:D
 

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Åland
Hoj
Yz250
haha. WTF. det är gjort i autocad. men jag har ingen startmall så jag orkar inte ställa in och göra olika linjer^^

Ok... Men ingen måttsättning??? Lite lättare att få en uppfattning om "vad det är" då...
Vilken verision föressten???
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ok... Men ingen måttsättning??? Lite lättare att få en uppfattning om "vad det är" då...
Vilken verision föressten???


har gjort måttsättning på skiten nu. jag kan typ alla mått i huvudet så det är för min kompis som äger svarven jag har gjort ritningen.

vi kör 2002 i skolan så jag tankade det oxå då jag kan det.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
låter oroväckande :hihi


min koppling/växellåda lät mer oroväckande igår kan jag säga. så jag bestämde mej för att riva kopplingen sammtidigt som jag byter olja.

såg inget mysko med kopplingen men det verkar som ny olja gjorde underverk. kan ta kort på den gammla oljan. va inte den finaste olja kan jag lova.
 

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Kramfors
Hoj
CBR 600 FS *såld* XR650R sm
Den blir jävligt snygg! grymma fälgar.

Offtopic : Var beställer man arrow-system?
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Den blir jävligt snygg! grymma fälgar.

Offtopic : Var beställer man arrow-system?


tack så mycket:)


jag bestälde mitt på alphatechnik.de. fick precis veta att det inte kommer med i deras beställning från arrow imån heller:huvet va snart en månad sedan jag beställde.







Ni kanske tycket det står stilla? ja det står ganska stilla. har beställt lite blinkers å skit men hälften av produkterna är restade där oxå. munstycken fick jag hem från biscaya motor förra veckan. MEN... det börjar ta sej. kommer köpa lager ganska snart, jag skiter nog i den kompisen som skulle hjälpa mej med distanserna och tar en annan kompis ist så dom kanske tillverkas nästa vecka (om jag nu inte måste jobba då med). Svänger nog in på sportdepån å beställer lite plast oxå:) lampa, framskärm, handguards och ev ett styre.
 

Jakobish

Jakobish
Gick med
26 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Crm 125
Motard Fälgar

Var hos min kompis och köpte ett par motardhjul.

Excelfälgkanter och Talonnav.

inkl skivor och drev (framskivan sitter inte på). drevet var på 45 kugg.

Fick även med ett depåställ och lite olja.

Har också en crm och känner att jag har ett stort behov av att styla den!, En bra början är väll som dig att skaffa motard fälgar, men vad kosta dom? Kan tänka mig att du fick punga fram rätt mycke? :/
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Har också en crm och känner att jag har ett stort behov av att styla den!, En bra början är väll som dig att skaffa motard fälgar, men vad kosta dom? Kan tänka mig att du fick punga fram rätt mycke? :/



en bra början....... riktigt så enkelt är det inte kan jag säga. vad jag fick punga på fälgarna behåller jag för mej själv:) man ska aldrig avslöja vad man köpt sina grejer för.
 

Jakobish

Jakobish
Gick med
26 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Crm 125
en bra början....... riktigt så enkelt är det inte kan jag säga. vad jag fick punga på fälgarna behåller jag för mej själv:) man ska aldrig avslöja vad man köpt sina grejer för.

Men va fan :p...har du snott dom eller? xD
Men säg ungefär, mer än 10.00 ? :rolleyes:
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top