A-torp 28 maj

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Orkar tji campa...Bilen går 05.00 från Malmö med alla div. Krasch tillbehör, regnutstyr depåtält mm. Nu ska det gasas!!

Jag skippar regnutstyr, kraschprylar osv osv. Här skall varken klotas eller regna. Det skall bli kanonväder. Just nu håller jag på att naja div saker på hojen, gashandtaget i maxläge:yoparty
 

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Glöm inte att anmäla er om ni tänker åka upp redan på söndagen och vill campa i depån. :tummenupp

Kolla utskickad mail!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Som det ser ut nu så har jag fixat en MKT skarpare glugg till A-torpkörningen. Vill ju inte missa feteskärpan på måndag! :D
Nackdelen...?
Går den sönder får jag pröjsa 15000 för en ny......:gnissla
 

Canoly

Guest
Som det ser ut nu så har jag fixat en MKT skarpare glugg till A-torpkörningen. Vill ju inte missa feteskärpan på måndag! :D
Nackdelen...?
Går den sönder får jag pröjsa 15000 för en ny......:gnissla

Mycket trevligt att någon tar sig an fotouppgiften på vår heldag i Anderstorp.
Själv stannar jag hemma av hälsoskäl, svårt att övernatta och för långt att köra fram och åter samma dag. Jag har möjlighet till rum på plats men måste tyvärr halvsitta i bekväm ställning stor del av natten och det fixar jag lättast hemma.

Lycka till, vi ser som vanligt fram emot ett antal fina bilder.:tummenupp

// Jan
 

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
Quattro!
Jag kommer också att vara på plats o sätta press på JKay. :D Så rena hojar, vattenkammad sidbena och ett colgate smile förväntas av alla.

-Papzi
 

Canoly

Guest
Jag kommer också att vara på plats o sätta press på JKay. :D Så rena hojar, vattenkammad sidbena och ett colgate smile förväntas av alla.

-Papzi

Lycka till du också, tänk på att det är långt att förflytta sig mellan fotoplatserna på Anderstorp, en liten cykel är inte helt fel. Om vädret och hälsan tillåter kanske jag kör upp ett par timmar till Knutstorp och är otrogen Sydskanes Emse för att ta några bilder på Ducceklubbens körning. Det är svårt att vara helt utan hojar i sökaren.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Mycket trevligt att någon tar sig an fotouppgiften på vår heldag i Anderstorp.
Själv stannar jag hemma av hälsoskäl, svårt att övernatta och för långt att köra fram och åter samma dag. Jag har möjlighet till rum på plats men måste tyvärr halvsitta i bekväm ställning stor del av natten och det fixar jag lättast hemma.

Lycka till, vi ser som vanligt fram emot ett antal fina bilder.:tummenupp

// Jan

Tack! Jag ska göra allt för att föreviga dagen på bästa sätt. :) Har kittat upp med diverse prylar för att få plats med alla bilder.
En cykel ska jag fixa..... Tack för tipset! :tummenupp

Lider med dig och hoppas att kommande bilder kan lindra lite efteråt. :pannkyss
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Tyvärr ser inte väder utsikterna så lovande ut, kan bli mycket regnträning :huvet

Jag hatar verkligen alla meteorologer. Från i måndags med strålande fint väder, mitten av veckan med moln men uppehåll och nu till REGN. Deras trovärdighet är under minimum. Är dagens prognoser så svåra att göra säkra eller har dem bara otur i tänket. MAN KAN JU FÖR F_N ÅKA TILL MÅNEN!!!!!
 

Robz

Guest
Robs ! Var e du ?
Det är nu du skall berätta om vädret på Sydskanes körningar.

Faen, man är bortrest 2 dagar och allt händer då!! :gnissla

1. Självfallet är det uppehåll över banan - det är ju SSEMSE körning - helt otroligt att folk alltid tvivlar så fort SMHI yttrar fukt :va ...men sol blir det inte.

2. JKay - vem skall du nu åka med då? Jag har snart full bil...!


Glöm inte att anmäla er om ni tänker åka upp redan på söndagen och vill campa i depån. :tummenupp
Kolla utskickad mail!
Men HALLÅ!!! Kom ju just hem efter en resa - Förutsätter att Jimmyretta mailat dig... vi är tre som också skall campa på banan.
 
Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Faen, man är bortrest 2 dagar och allt händer då!! :gnissla

1. Självfaklllet är det uppehåll över banan - det är ju SSEMSE körning - helt otroligt att folk alltid tvivlar så fort SMHI yttrar fukt :va ...men sol blir det inte.

2. JKay - vem skall du nu åka med då? Jag har snart full bil...!



Men HALLÅ!!! Kom ju just hem efter en resa - Förutsätter att Jimmyretta mailat dig... vi är tre som också skall campa på banan.

Det var på tiden Robz, trodde jag skulle behöva ta med sydvästen:gnissla Jag har lockat över Johnnypågen i min bil men denna bomb ville han kanske släppa själv:D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top