Broms & kurvkurser Rörberg -07

Status
Ej öppen för fler svar.

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Farten hade du allt, det såg jag oxå. Såg oxå att det inte fanns kraft nog i din maskin på raksträckan.

Vill oxå tacka, första gången för mej och det blir nog grön grupp nästa gång.
Brum brum.
Såg även en stor hoj ;-) med en halv stoppie på slutet av rakan....när olycka där ?




Tänk att man kom hem med ett stort flin ännu en måndag.:tummenupp
Nästa gång tror ja man provar att vara stopkloss i den snabba gruppen, tror drz behöver trimmas om man ska ha en chans att köra om på rakan.
Stort tack till alla er som gör detta möjligt.
Nu väntar vi bara på lite läckra bilder
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Ja fifan, det här är ju precis HUR KUL SOM HELLST!
Körde återigen med en kamera på skallen(måste ju se jeffligt fånigt ut då alla pekar och flinar lite) Det var riktigt högt tempo idag i gröna gruppen och utan en enda vurpa(som vanligt):tummenupp

STOR eloge til Er som gör detta möjligt:tummenupp
 

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Vill bara tacka igen till istruktörena i grön grupp:) Får konkreta och mkt nyttig instruktioner..känner att farten och rytme i åkningen börjar komma..hälsar oxå alla i gröna gruppen..nu är det två veckor attt venta igjen..
ps. åker stor bana för första gången iÄlvdalen på torsdag...Hiaa!:) Platser finns nog kvar om någon annan har interesse...finns en tråd under Gävleborgsforumet med adresser och telefonnr...njut av sommaren och mcåkningen:)
 

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Inställd på Monzta för Er som funderade om ni skulle åka upp....Dom ringde mig och angav att miljönemnden hadde stoppad.....trååååkit:huvet ..nu letar jag sporthojskurs med SMC iställe..:tummenupp

Vill bara tacka igen till istruktörena i grön grupp:) Får konkreta och mkt nyttig instruktioner..känner att farten och rytme i åkningen börjar komma..hälsar oxå alla i gröna gruppen..nu är det två veckor attt venta igjen..
ps. åker stor bana för första gången iÄlvdalen på torsdag...Hiaa!:) Platser finns nog kvar om någon annan har interesse...finns en tråd under Gävleborgsforumet med adresser och telefonnr...njut av sommaren och mcåkningen:)
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Tänk att man kom hem med ett stort flin ännu en måndag.:tummenupp
Nästa gång tror ja man provar att vara stopkloss i den snabba gruppen, tror drz behöver trimmas om man ska ha en chans att köra om på rakan.
Stort tack till alla er som gör detta möjligt.
Nu väntar vi bara på lite läckra bilder

Håller på att ladda upp bilderna på nätet så under dagen ska väl albumet bli fullt :D Vill påpeka redan nu att det är övervägande blå och orange grupp eftersom Emo plåtade mest de andra två. Hennes bilder läggs ut på Rörbergsidan http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=1122

Mina laddar jag ner på www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
Inställd på Monzta för Er som funderade om ni skulle åka upp....Dom ringde mig och angav att miljönemnden hadde stoppad.....trååååkit:huvet ..nu letar jag sporthojskurs med SMC iställe..:tummenupp

vi ska upp å åka på montza på söndag...och det har inte blivit stoppat
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=158399
om du vill med såfår vi väl styra upp nån samåkning när vi vet hur många vi blir
mvh peter 0736184718
 
Last edited:

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Det var da merkloingt...misstänker att det var för få deltagare....:confused: Tackar för erbjudandet..tyvärr befinner jag mig i bilande i iTyskland just då:va Typiskt..men tackar:tummenupp stort iallafall..:)
vi ska upp å åka på montza på söndag...och det har inte blivit stoppat
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=158399
om du vill med såfår vi väl styra upp nån samåkning när vi vet hur många vi blir
mvh peter 0736184718
 

HåkanL

Det omöjliga tar bara lite längre tid ;)
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
XR650R
Vill börja med att tacka dom som gör den här åkningen möjlig.. är ju hur kul som helst att åka där... blir väl att byta upp sig lite tills nästa körning... Jossa vi får ta nån dag här så du får prova min med trimm så får du se vad du tycker om den...längtar redan tills nästa körning...:yoparty
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Nu har jag lagt ut i princip alla mina bilder på www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php Det blev många bilder, rättare sagt 193 st så jag hoppas att alla fastnade den här gången. Som jag skrev tidigare så är det mest bilder på blå och orange grupp men det finns några av de andra grupperna också förstås, kunde inte låta bli:)

Mest nöjd med? :D *hmm* tror det är bild nr.215, trots att det inte var på ett kurvnedlägg den här gången.
 
Last edited:

JossaXr

Medlem
Gick med
5 Oct 2004
Ort
Valbo
Hoj
Honda Crf450xm-2005
Vill börja med att tacka dom som gör den här åkningen möjlig.. är ju hur kul som helst att åka där... blir väl att byta upp sig lite tills nästa körning... Jossa vi får ta nån dag här så du får prova min med trimm så får du se vad du tycker om den...längtar redan tills nästa körning...:yoparty


Det ser jag fram emot:tummenupp
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
Det var da merkloingt...misstänker att det var för få deltagare....:confused: Tackar för erbjudandet..tyvärr befinner jag mig i bilande i iTyskland just då:va Typiskt..men tackar:tummenupp stort iallafall..:)
:mad: jodå vart inget för mig heller ringde kring lunch och då var det inge snack om det.men vad gör man..surt iallafall
 

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Så det var miljönämden som stopande...tragsikt:mad:
Funder att åka upp till Mitlandabanan..skall vist finnas platser där tor-fredag..sköönt för mig endast torsdag....vill ut...:yoparty
:mad: jodå vart inget för mig heller ringde kring lunch och då var det inge snack om det.men vad gör man..surt iallafall

Tack miss T roligt att ni tar bilder och lägger dom ut:tummenupp
Bilder från i måndags; rosa och grön grupp finns här:
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2702

Har även lagt ut en hel del nya bilder från den 11 juni, de finns här:
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2701

Emo
 
Last edited:

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Att det ska vara så jäkla kul att köra hoj! :yoparty

Riktigt mycket folk kom det också, och inte en vurpa på hela kvällen, superkul! :tummenupp
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
Så det var miljönämden som stopande...tragsikt:mad:
Funder att åka upp till Mitlandabanan..skall vist finnas platser där tor-fredag..sköönt för mig endast torsdag....vill ut...:yoparty
det vart midlanda för mig med tyvärr är vi full bil men vi kanske vi syns..
P:S glömde ju att skriva att det var skit kul i måndags...var lite skeptisk med det var skit kul.tack tack
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Nu har dom nya västarna kommit och OJ, vad snygga alla kommer att bli. :tummenupp
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Obs Ny Tid För Inskrivning !

Ny tid för inskrivningen med start nu på måndag 9/7. Start inskrivning : Kl. 16.45. Slut inskrivning: Kl. 17:30.

Största anledningen till detta är att det är för knappt med tiden mellan inskrivningen och introt när kön är lång. Dvs de sista i kön hinner inte skriva in sej innan introduktionen börjar.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top