Örebro/Karlskoga

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Hallsberg
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
Billys MC i Askersund. Är i och för sig inte i Örebro men du får jue en tur på kul vägar dit. Ring o kolla med honom. 0706945710
:tummenupp
 

mojja83

Guest
Hann med 20 mil på efterimiddan idag fy fan vad skönt det är när solens strålar börjar värna:banana:banana
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
nu slutar du snåla Daniel! Fan du jobbar ju skift! Bara att lämna in hjulen på första bästa ställe!
 

mojja83

Guest
Men kolla typ blocket och köp o sälj här såg nyss att det var ett par sportsmax till salu för vettig penning. Ska ju tydligen vara ett billigt däck.

Annars så beställer du på nätet och åker till närmaste däck nasare och kränger på det i utbyte mot en rödin.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu har jag iaf betalat för motardfälgar, återstår bara att se ifall man blitt lurad :D
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Men kolla typ blocket och köp o sälj här såg nyss att det var ett par sportsmax till salu för vettig penning. Ska ju tydligen vara ett billigt däck.

Annars så beställer du på nätet och åker till närmaste däck nasare och kränger på det i utbyte mot en rödin.

Nja, nu var ju frågan vilka däckhandlare i staden som är vettiga att gå till, inte vilka som säljer privat på Sh eller någon annanstans på nätet. Näthandlare har jag redan kollat och frågan är ju då vilka däckskrängare som kan ge ett bra pris monterat och klart. Köper man via nätet tillkommer ju ändå ca 300 spänn för balansering så är den lokala handlarens pris ca 300 högre, monterat och klart, än nätpriserna så är det ju värt att gå till denne herre. Se mitt tidigare inlägg :) :tummenupp
 

mojja83

Guest
Furubergsgummi i karlskoga skön gammal gubbe som driver stället går att komma överens bra med honom. Men det har alltid för min del blivit billigast att handla det jag vill ha på nätet och sedan låta däckena bli monterade hos billigaste däckverkstad.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
idag ska det åkas lite. Jag och brorsan drar ut på tur. Skicka medelande om nån vill haka på. Mitt nr finns tidigare i tråden
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
javisst gör jag det! Mest blivit inne i stan idag, ska pilla lite i garaget nu, men ska ut och leka lite senare också
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nästa vecka får ja förhoppningsvis fälgarna så då kan ja bli med ut o åka lite gata med er tråkmuppar.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
jovars jag kanske tar en sväng imorn också. Norman...jag har syndat och köpt en ktm 450 sx...så nån gång ska jag kanske våga mig ut i skogen :tungan
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jovars jag kanske tar en sväng imorn också. Norman...jag har syndat och köpt en ktm 450 sx...så nån gång ska jag kanske våga mig ut i skogen :tungan

Ja men dåså.
Vilken del av stan bor du i?
Bara hänga med bort till gamla skjutfältet o fulköra lite, lätta o bra spår att bränna runt i där.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top