Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Har han inte lagt omkull hojen så är det väl som att köpa hojen av en gammal dam som haft den till och från kyrkan på söndagarna. Bara använd till en bråkdel av vad den klarar av.
Vad är det värsta som kan ha hänt? Att han kört på ettan smattrande mot varvstoppet hela vägen till Malmö? :va

Det är ju just det som ingen annan än tjuven själv vet. Jag tror stenhårt på en inkörning som belastar motorn utan att överhetta motorn. Något man kanske får men inte vet att man får med vare sig faster Agdas kyrkracer eller med tjuven. Dessutom finns en massa andra saker att hålla koll på under de första milen, vilket knappast har fått någon hänsyn i det här fallet.

Nej, om jag shoppar ny hoj i den prisklassen så betalar jag gärna för att få ett oanvänt och helst ostartat exemplar.

Hmm, det faktum att han inte vurpat med en Kawasaki H2 på 38 mil tyder som jag ser det på kunskaper i MC-körning.
Han kanske tom är medlem eller i varje fall prospect i en MC-klubb du hört / sett namnet på !

I så fall är ju noll kunskaper mer eller mindre bekräftat. Hur många medlemmar och framförallt prospects i sådana klubbar äger en hoj eller har ens sett en hoj...?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
gsx1100f vansinnespris.jpg

Nedsatt från 140 000, vilket klipp... :hihi :dummer
 

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Om den så var ny i oöppnad kartong vore den inte värd hälften så mycket! "Ban/racemaskin" Jo jösses!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top