Viktig information angående medlemskaps överlåtande och försäljning i Sydskanes Emse

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
Styrelsen i Sydskanes Emse har idag fattat beslut om att omedelbart stoppa all försäljning samt överlåtande av medlemskap.

På senaste tiden har vi uppdagat ett antal försäljningar till högstbjudande och att tjäna pengar på en förvärvad medlemsplats är inte vad avsikten var med att kunna överlåta sin plats till någon annan.

Vad som kommer att gälla framöver avseende medlemskap samt eventuella väntelistor kommer att annonseras ut via www.sydskanesemse.nu samt via www.sporthoj.com.


Med vänlig hälsning
Hans Konstenius
Ordförande
Sydskanes Emse
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kempegrejt:tummenupp
 

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Ort
S-torp
Hoj
Ingen
Det var inte en sekund för sent.
Kempegrejt + Akkurat ja + äntlingen + kanon!
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
ååhhh jag som precis skulle köpa ny hoj för att jag fått sålt mitt medlemskap:rolleyes:

De intressanta är hur överlåtningen kommer ske:)
 

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
AleX skrev:
2549817 ååhhh jag som precis skulle köpa ny hoj för att jag fått sålt mitt medlemskap:rolleyes:

De intressanta är hur överlåtningen kommer ske:)


Enkelt! Det kommer inte att överlåtas några platser framöver.
 

Lade

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Ort
Malmö/Limhamn
Hoj
Kawasaki ZX6
Dum

Efter den senaste tiden med försäljningar av medlemskap vill Jag be om ursäkt för att jag varit med och get bud på dessa.

Man har varit hijen med att få en sådan GULDKLIMP, men bollen har trillat ner. Det är självklar att alla hårt arbetande innom föreningen samt alla flagviftare skall få denna chans. Man får väll själv försöka vid årskiftet att få tag i ett.

Käns lite dumt nu efteråt när man fått mer fakta, med sådan är man.

""Ursäkta""

Hoppas att vi ses till våren ALLA

Lade / Lasse
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Lade skrev:
2551954 Efter den senaste tiden med försäljningar av medlemskap vill Jag be om ursäkt för att jag varit med och get bud på dessa.

Man har varit hijen med att få en sådan GULDKLIMP, men bollen har trillat ner. Det är självklar att alla hårt arbetande innom föreningen samt alla flagviftare skall få denna chans. Man får väll själv försöka vid årskiftet att få tag i ett.

Käns lite dumt nu efteråt när man fått mer fakta, med sådan är man.

""Ursäkta""

Hoppas att vi ses till våren ALLA

Lade / Lasse
Tycker inte du har något att be om ursäkt för. Du har sett ett erbjudande o du har agerat på det. Det är väl snarare säljaren i det här fallet som i såfall är mer "moraliskt" skyldig...
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CorbenDallas skrev:
Det är väl snarare säljaren i det här fallet som i såfall är mer "moraliskt" skyldig...
Nah, inget sånt nu. Det var tillåtet och ingen skall skämmas för eller hängas ut för att han följt regelverket. Nu ser vi framåt istället :)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top