Söderåka-Söndag 2006-08-27 (Stockholm)

Anmälningslista (icke bindande)


  • Antal röstningar
    0

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
JayZin skrev:
2404299 jag kommer nog, men hur blir vädret? inte regn va?:hihi :lol :D :skrattaåt :2cool

Jag kommer nog ner till Rosehill..
Med bil och son..
Därav anledningen för mig att utebli på söndag.

Kanske skall hitta något strategiskt ställe på vägen från skanssundet och rosenhill för att ta lite bilder..
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
scud skrev:
2404367 Vad har ni beställt för väder? :hihi
Snöstorm. :D

Snail_shell skrev:
2404374 Kanske skall hitta något strategiskt ställe på vägen från skanssundet och rosenhill för att ta lite bilder..
Då får du dubbla chanser... vi tar den vägen åt bägge hållen denne gång. (troligtvis.)
Då stannar vi inte ens i Rosenhill på vägen ner, utan drar direkt ner till färjan...hade jag tänkt.

Är ej spikat dock.
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Snail_shell skrev:
2404374 Jag kommer nog ner till Rosehill..
Med bil och son..
Därav anledningen för mig att utebli på söndag.

Kanske skall hitta något strategiskt ställe på vägen från skanssundet och rosenhill för att ta lite bilder..

FAAN då måste vi ju försöka att va där oxå....För att hamna med på bild...:)
 

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
GSX-R 1000
Snail_shell skrev:
2404374
Kanske skall hitta något strategiskt ställe på vägen från skanssundet och rosenhill för att ta lite bilder..

Ska jag passera dig på bakhjulet eller framhjulet?:tungan
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
JayZin skrev:
2404903 Ska jag passera dig på bakhjulet eller framhjulet?:tungan


Skulle till och med kunna tänka mig att göra en liten fotosession!!
Där ni får åka fram och tillbaka..
Så det blir lite fler bilder..

Funder på det!!
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Snail_shell skrev:
2405246 Skulle till och med kunna tänka mig att göra en liten fotosession!!
Där ni får åka fram och tillbaka..
Så det blir lite fler bilder..

Funder på det!!
Du får väl leta reda på JayZin's grupp nånstans ute i ödemarkerna.

Sen är det bara att ligga i diket å vänta, för han åker ju fram å tillbaks utan att ber honom om det. :hihi
 

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
GSX-R 1000
War-psycho skrev:
2405280 Du får väl leta reda på JayZin's grupp nånstans ute i ödemarkerna.

Sen är det bara att ligga i diket å vänta, för han åker ju fram å tillbaks utan att ber honom om det. :hihi

Hahaha..:mad: Jag letar efter en tjuga jag tappade häromdagen!:rolleyes:

Våga ta klivet upp i våran grupp där man KÖR hoj å inte glider å luktar på blommorna.:D
Snail_shell vill ju ta lite schyssta bilder då passar ju dina däck som du klagar på perfekt för burnouts....!:tungan

Nu har jag fått ett kamerastativ och bytt kamerakittet! Kanske blir lite bättre inspelningar nu.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
JayZin skrev:
2405347Våga ta klivet upp i våran grupp där man KÖR hoj å inte glider å luktar på blommorna.:D

Snail_shell vill ju ta lite schyssta bilder då passar ju dina däck som du klagar på perfekt för burnouts....!:tungan
Jag har ju sett filmen, där man även ser din hastighetsmätare, så det lär ju inte vara nåt problem. :tungan
Frågan är om jag inte ska ta HD-choppern och förnedra dig totalt på en gång. :D
(Undrar om du skulle våga lägga upp den filmen, där du blir frånåkt av en Harley Parkinson-chopper.)


Sen har jag ju sagt tusentals gånger att mitt bakdäck är totalt effektlöst att burna med.
Eftersom det inte har nån friktion, så blir det ingen rök heller.
Så jag skulle bara stå där några timmar utan att nån visste om att jag burnade samtidigt. :trött
 

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Borås
Hoj
Ärr-sexa
JayZin skrev:
2405347 Hahaha..:mad: Jag letar efter en tjuga jag tappade häromdagen!:rolleyes:

Våga ta klivet upp i våran grupp där man KÖR hoj å inte glider å luktar på blommorna.:D

Vad är det för fel på att lukta på blommorna? :confused:
Om du åkte med "blom-luktar-gruppen" så skulle du säkert hitta tjugan...! :tummenupp
:hej
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Plonkan skrev:
2406480 Vad är det för fel på att lukta på blommorna? :confused:
Om du åkte med "blom-luktar-gruppen" så skulle du säkert hitta tjugan...! :tummenupp
:hej
Haha... han ser ju inte ens stora fartyg som ligger i dikena efter Skanssundet, hur ska han då hitta en sketen tjugolapp? :tungan

(Å ändå kör han långsammare än "blom-luktar-gruppen", man ser ju hans hastighetsmätare på filmen. :hihi)

JayZin: ledare av "Vilse-i-pannkakan-gruppen"
 

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Borås
Hoj
Ärr-sexa
War-psycho skrev:
2406659 Haha... han ser ju inte ens stora fartyg som ligger i dikena efter Skanssundet...
Ja just det, den där båt-parkeringen var verkligen snygg! :crash :hihi

Fattar inte hur jag kan notera en massa saker när jag kör, men när jag väl stannat och tagit av mig hjälmen, då är allt som bortblåst och jag minns knappt var jag har varit... :näsblod Undrar vad det säger om mitt tillstånd, eller vad man nu ska kalla det...? :confused: :( :brynad
 

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Hemma
Hoj
GSX-R 1000
War-psycho skrev:
2406659 Haha... han ser ju inte ens stora fartyg som ligger i dikena efter Skanssundet, hur ska han då hitta en sketen tjugolapp? :tungan

(Å ändå kör han långsammare än "blom-luktar-gruppen", man ser ju hans hastighetsmätare på filmen. :hihi)

JayZin: ledare av "Vilse-i-pannkakan-gruppen"

Ja men, vill ju inte att stackars Snail_shell som e sist i gruppen ska hamna för lång efter! sist fick jag ju vänta i typ en kvart vid varje korsning innan han dök upp och då körde jag inte snabbare än 170 på typ hela sträckan :tungan

Min blick söker sig endast efter sånt som e väsentligt i trafiken, typ snygga tjejer, reklamskyltar med bra erbjudanden, pengar längs dikeskanten osv. varför ska jag lägga märke till ett fartyg stort som en finlandsfärja mitt uppe på land?? Jag ska väl inte ut på sjön? Och en båt ska vara i vattnet!

Vill du att det ska komma rök när du burnar prova dränk bakdäcket i en 1 liter soppa, tänd på och simsalabim så kommer det rök. Ha dock en brandsläckare i närheten om du vill ha kvar hojjen.
Du e välkommen att utmana med mini-moppen, kör du ifrån, är du värd en:klappar

Plonkan det är inget fel på blom-luktar-gruppen det är bara det att du tillhör ju än av de väsentliga saker min blick söker efter i trafiken. Det skulle vara en livsfara för mig att vara med då min blick förmodligen inte skulle lägga märke till något annat.:lol :lol :tungan
 

TomTen6

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
VTR 1000
War-psycho skrev:
2406659 Haha... han ser ju inte ens stora fartyg som ligger i dikena efter Skanssundet, hur ska han då hitta en sketen tjugolapp? :tungan

Väntade bara på att den skulle dyka upp. JayZin kommer att få höra om den där båten länge.
 
Last edited:

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Ort
långtbortistan
Hoj
Ridley!?
för faen jag kommer :D
har inte kört ngn sådan här tur innan så det är ju dags,,,,jag får förpassa mig låååångt bak då jag dock bara är en pooosöör riiider :tuttar
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top