Samlingstråd till ALLT angående SSEMSE & SRW

Status
Ej öppen för fler svar.

Robbann

bild av Dede
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Lund
Hoj
FZ6-04 . CBR600RR-07
PGH skrev:
2326227 Ja, upp med bilder nu va fotografer!! Kanonkörning idag. Måste tacka en annan gixxerägare som jag rejsade med på 3:e passet(ingen aning vem du är men du vet säkert vem jag menar?). Jag jagade allt vad jag kunde tätt efter dig och till slut kunde jag smita förbi i utgången av depåkurvan :banana Stort tack riktas till alla flaggisar+annat löst folk som möjliggjorde denna körning :tummenupp

Ja det såg ju bra ut idag...... men jag såg ju bara en
kurva hela tiden.. såg att ni jagade varandra.. såg kul ut.

/flaggis-Robban
 

Robz

Guest
Mr K skrev:
2326136 Första gången i år för mig men jag fann snabbt spåren och tempot. Skippade sista passet men är mycket nöjd med mina prestationer.
Fick höra av en avundsjuk instruktör ..... host ... xxxx..... host ..... att jag nästan körde ifrån han (tyvärr kom han ifatt mig istället :gråta ) ....... sedan när man kom ifatt honom på nästa pass (ROBZ: du BÖRJADE ju direkt bakom mig?!?! :rofl ) så körde han in i depån innan jag hann att förnedra honom igen........ muhahahahahahaha
BILDER BILDER BILDER!!!
...japp - och du varvade mig oxå en gång :fakta
Jag drog nog ifrån dig på de "gamla" avsnitten och in i BMW-kurvan, men det var ju faen vad du kör fort i de nya partierna...!
Dock har du skrapat av 8mm tår och 4mm växelförare, och då gälls det inte :hihi
Närå - Poznan har gjort sitt o du kör nog faen fortare än jag vågar :tummenupp
 

Robz

Guest
Knäckehäxan skrev:
2325495 Peka på medlemmar.........å kommendera, chansen att icke medlemmar ställer upp verkar vara minimal.
Tragiskt, men d blir inte bättre av att man e dum mot sig själva, å då menar jag inte dig delti.
//Jösse

Tagga ner nu!!
Dina inlägg i detta ämne börjar bli tråkiga och jag förstår faktiskt inte varför du skriver dem överhuvudtaget!? :7peta
Tror inte detta är DITT forum - om Mr K misstycker flaggis-ropen här, får HAN säga ifrån.
ALLA medlemmar är medvetna om att om någon flaggis saknas, så flaggar man halva sin körning om utsedd till detta - har varit så de senaste åren och det är inga problem.
Däremot finns det många som tycker det är kul att flagga även om man inte är medlem - stort tack till dessa :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mr K skrev:
2326136 Första gången i år för mig men jag fann snabbt spåren och tempot.
Jag kollade lite på dig och det såg jäkligt snabbt och bra ut. Aggressiva ingångar i procenten (högern efter start/mål) :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Robz skrev:
2326417 HÖGERN efter start o mål???? :rofl :7peta
Du hittade nyckeln till hela inlägget och knäckte gåtan direkct!!11½1! :huvet :lol

Edit: kul körning idag och mycket snyggt och disciplinerat kört i vit grupp. Men värmen... Ojojoj vad svettigt! Jag tror jag satte nytt ATH svettrekord.
 
Last edited:

Robz

Guest
Bingo skrev:
2326528 Du hittade nyckeln till hela inlägget och knäckte gåtan direkct!!11½1! :huvet :lol
Edit: kul körning idag och mycket snyggt och disciplinerat kört i vit grupp. Men värmen... Ojojoj vad svettigt! Jag tror jag satte nytt ATH svettrekord.
Eftersom du alltid har perfekta, välstavade och retoriska inlägg så kunde jag inte låta bli (förutom "direkct" ovan - men jag gissar det var meningen) :tungan
Svettigt ja - t o m öronpropparna halkade ur, tänk om vi haft sol under hela körningen :sjuk

/Vätskebalans nu återställd med Sort Guld
 

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
Quattro!
Mr K skrev:
2326136 Första gången i år för mig men jag fann snabbt spåren och tempot. Skippade sista passet men är mycket nöjd med mina prestationer.
Fick höra .. bla bla ....förnedra honom igen........ muhahahahahahaha

BILDER BILDER BILDER!!!

Bilder är på väg! Pågår för fullt.. Det är som JKay säger en hel del att gå igenom.. Puh!

Här är en så länge. Jag vet inte vem det är eller i vilken grupp han körde men han körde FORT!
_DSC6230.jpg


Stundtals trångt..
_DSC6385.jpg
 
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Paparazzi skrev:
2326613 Bilder är på väg! Pågår för fullt.. Det är som JKay säger en hel del att gå igenom.. Puh!

Här är en så länge. Jag vet inte vem det är eller i vilken grupp han körde men han körde FORT!
_DSC6230.jpg


Stundtals trångt..
_DSC6385.jpg
HELGRÖN ZX6RR i röd grupp. Svart/silver skinställ, Svart/röd hjälm med orange visir och blå handskar ........ pssssst .... och halva fötter ......
 

Bifogat

  • 29_13 (Large).jpg
    29_13 (Large).jpg
    49.8 KB · Visningar: 62
Last edited:

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Den XR'en körde oxå i Röd grupp :hej
(Inte jag dock)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
ingen på mig ....... buuuuuuuhuuuuuuuu ,,,,, Jag vet att jag e ful ...... men ändå .....
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Mr K skrev:
2326918 ingen på mig ....... buuuuuuuhuuuuuuuu ,,,,, Jag vet att jag e ful ...... men ändå .....

Men...lilla du...du kör för fort! :7peta
Jag och min kamera hinner inte med! :pannkyss

EDIT: Men jag är SÄKER på att Papppppparazzi har en på dig! :tummenupp :lol
 

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
Quattro!
Mr K skrev:
2327047 Kanon. Har du ett sådant "tvätta-hojjen-filter" på? Vad jag minns så var min hoj mycket skitigare ....... hehe

Dessvärre är det inget filter.. hojarna är handtvättade! Det är därför det tar hela natten o få upp bilderna. :D
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Robz skrev:
2326328 ...japp - och du varvade mig oxå en gång :fakta
Jag drog nog ifrån dig på de "gamla" avsnitten och in i BMW-kurvan, men det var ju faen vad du kör fort i de nya partierna...!
Dock har du skrapat av 8mm tår och 4mm växelförare, och då gälls det inte :hihi
Närå - Poznan har gjort sitt o du kör nog faen fortare än jag vågar :tummenupp
Som Stenmark hade sagt ...... "De e bare och gase mere o bremse mindre"
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top