Pirates of the Caribbean- Död mans kista

Jossan

www.rr-jossan.se
Gick med
18 Mar 2006
Ort
Stockholm, Älvsjö
Hoj
Aprilia RS 125
Är det någon som har sett Pirates of the Caribbean Död Mans Kista? Har inte hört vad folk tycker om den... Ska se den imorgon kväll...
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Ramlade ut från bion för en timma sen ungefär. Jag tycker att den var underhållande.
 

Aragorn

Guest
Ja, den var klart underhållande. Riktigt rolig ibland, precis som första filmen. Grymma karaktärer. På ett ställe i filmen blev jag så rädd att det kändes som jag lättade från stolen (det var skoj).
Den var lång, kanske i längsta laget. Personligen hängde jag inte med på alla turer hit och dit, men tyckte inte det spelade så stor roll i det stora hela.
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Aragorn skrev:
2306667 Ja, den var klart underhållande. Riktigt rolig ibland, precis som första filmen. Grymma karaktärer. På ett ställe i filmen blev jag så rädd att det kändes som jag lättade från stolen (det var skoj).
Den var lång, kanske i längsta laget. Personligen hängde jag inte med på alla turer hit och dit, men tyckte inte det spelade så stor roll i det stora hela.

Jaa, lite för lång var den, jag var tvungen att lägga mig lite snyggt i trappan ett tag :) jävla otrevliga stolar dom har på SF!
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
som sagt riktigt underhållande, men för att parafrasera SvD så kändes det verkligen som mitten rullen i en triologi, dvs hela filmen känns som en transportsträcka från första till den sista filmen. Men riktigt rolig var den och Depp är riktigt bra som vanligt :tummenupp
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Bobbo V skrev:
2306682 Jaa, lite för lång var den, jag var tvungen att lägga mig lite snyggt i trappan ett tag :) jävla otrevliga stolar dom har på SF!

Jag fick träsmak i röven igår också, så jag fick klänga lite mer på daten istället...hehe, bra stolar dom har på SF! :tungan


Filmen var helt klart sevärd! Garvade gott ett gäng gånger och blev lite småskraj nångång också... :tummenupp
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
valmers skrev:
2307070 Herregud, den filmen riktar sig till mellanstadieungar.

Grumpy.jpg
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Såg den igår med tjejen och den var helt okej. Förväntade mig inte mer än vad jag fick ut av den...
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Gillade man den första så gillar man tvåan också.
 

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
HoOmer skrev:
2307688 2,5 timme, mina knän höll på och dö.. Piss bio :mad:

det är fanimig det värsta med biografer, att knäna domnar efter 30 min.. måste sitta längst bak (lite bättre benutrymme) eller längst ut i kanten..
 

FreddaGädda

Guest
Jag säger bara en sak kontra era schitstolar: Heron City, Kungens kurva! Bio-arslenas paradis! :arsele
 

Jossan

www.rr-jossan.se
Gick med
18 Mar 2006
Ort
Stockholm, Älvsjö
Hoj
Aprilia RS 125
Jag såg den igår.. Tyckte att den var rolig och underhållande. Den kändes lite utdragen.. Depp är grym i Pirates filmerna! :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top