Svensexa - Ge mig lite roliga tips :)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
En polare ska om några månader genomgå proceduren och nu tänkte jag att ni, ärade forumvänner kunde få bevisa era kunskaper, lärdomar och erfarenheter av denna gamla fina tradition :)

Det var ett par år sen jag senast var på en så det finns säkert många nya roliga grejor att hitta på, göra och besöka.
Vad skulle ni sikta på?
Även om förnedring är kul så kommer jag nog bli nerröstad av de andra om jag föreslår sådant, så lagom barnsliga grejer som män/pojkar gör tillsammans för att ha kul, har ni några sådana förslag??

/M
 

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Möndal
Hoj
929
Caffe skrev:
2170431 En polare ska om några månader genomgå proceduren och nu tänkte jag att ni, ärade forumvänner kunde få bevisa era kunskaper, lärdomar och erfarenheter av denna gamla fina tradition :)

Det var ett par år sen jag senast var på en så det finns säkert många nya roliga grejor att hitta på, göra och besöka.
Vad skulle ni sikta på?
Även om förnedring är kul så kommer jag nog bli nerröstad av de andra om jag föreslår sådant, så lagom barnsliga grejer som män/pojkar gör tillsammans för att ha kul, har ni några sådana förslag??

/M


Förnedring är INTE kul...skulle bli förbannad om mina vänner fixade en sådan patetisk svensexa...stå i clownkläder och sälja nåt fånigt eller supa ner en totalt och sånt går bort om man inte är raggare :fatta!

Det skall vara kul, även för den drabbade, och minnesvärt !

Ett tipps om du har lite tid...veckan innan svensexan...skickar du ett bud/paket till honom på jobbet.. "Gå till denna puben kl 18, fråga bartendern efter John (eller vad som helst) " står det på meddelandet.. när han kommer dit så får han en öl/drink/grogg/shot....och sen en ny lapp med en annan pub...osv osv...när han varit på 4-5-6-7 st så får han en sista lapp..."gå hem , din svensexa är inte förrens nästa vecka "
Krävs lite planering för och få krogfolket att gå med på det men kul blir det :banana
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
mikael-carla skrev:
Ett tipps om du har lite tid...veckan innan svensexan...skickar du ett bud/paket till honom på jobbet.. "Gå till denna puben kl 18, fråga bartendern efter John (eller vad som helst) " står det på meddelandet.. när han kommer dit så får han en öl/drink/grogg/shot....och sen en ny lapp med en annan pub...osv osv...när han varit på 4-5-6-7 st så får han en sista lapp..."gå hem , din svensexa är inte förrens nästa vecka "
Krävs lite planering för och få krogfolket att gå med på det men kul blir det :banana


:D Det var roligt! Kanske man kan få användning för på någe vis, tack!

Fler tips och roliga idéer från folket?? :)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejens kompis hade möhippa för några veckor sedan. Där hade hennes kompisar arrangerat så att hon var tvungen att åka till jobbet fast hon var ledig tror jag, och de såg till att hon skulle ha lite bråttom också.
På vägen dit hade de fixat med en polis samt polisbil som stoppade henne och anklagat henne för fortkörning och en massa grejjer, varpå hon får följa med till "stationen". Sen fick hon polisskjuts till stället där de skulle fira :D
En bra början iaf, om man känner en polis vill säga :va
 

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
En liten YZF
På kompisens svensexa sköt vi potatiskanon, det var uppskattat :D
Finns ritningar på nätet om detta.
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jag tror jag läste här någon gång att dem, på jobbet hade skickat en lapp till den utsatte att lämna bilnyklar, plånbok, mobiltelefon till chefen/arbetskamrat även vanliga civila kläder för att han sen ska ha på sig en (exempel) rosa kanindräkt och bli upphämtad i en (exempel) blå saab utanför sitt jobb vid någon tid när alla på jobbet har försvunnit.
När han går ut på gaten vid den utsatte tiden kommer den blåa saaben som han ska hoppa in i som plötsligt rivstartar iväg och just hem till den utsatte. Där sitter ni och dricker pilsner och har skoj och den utsatte får ju självklart utan någonting förutom sin rosa kanindräkt traska hem till sig själv i denna dräkt sur som ett bi och där kan svensexan börja =)
Dock så är det väldigt riskabelt eftersom han kan vara väldigt väldigt sur hela kvällen.
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Jag har hört en story om en stackare som blev fastbunden på taket till en bil å så körde dom honom genom biltvättten... inte så sjyst kanske... :yoparty
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Jag tycker man ska möta sin största fara på svensexan :)
Utan att det skadar honom alltså :hihi

Typ ut o flyga med en låtsasfull pilot, latja med ormar ihop med en stenad mohikan, spindlar eller bungijump osv :)
Sen kan man ju koppla tutan till blinkersen i hans bil dagen innan, planera så allt går fel hela tiden. Sen plockar ni upp honom och skrämmer skiten ur han och blir asfulla :)
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Biltvätten föreslog jag på planeringsmötet men det var ingen som tog mig på allvar :(

Starstrikers förslag om höghöjdsbanan verkar ju skoj, den ska jag kika närmare på.

Någon annan som sitter inne med bra info eller bara en eller ett par roliga historier.

Jag kan inflika en skröna jag hörde av en kompis.

Brudgummen skulle få hoppa fallskärm och av någon anledning så var bruden med på flyfältet och titta.
När planet gör sin överflygning för att de ska hoppa så slänger de ut en skyltdocka iförd en likadan sådan där jumpsuit som brudgummen har klätt på sig.
Dockan saknade ju vilja och kraft i armarna att dra i snöret till fallskärmen som ändå inte fanns så den gör ju en ansiktsplantering i backen med en väldig smäll. Mitt framför ögonen på bruden som tydligen (högst förståeligt) bröt samman helt och hållet, fullständigt övertygad om att hon nu var änka innan hon ens hunnit gifta sig.

De som kläckte idén och sen genomförde den var inte välkomna på brölloppet efteråt :D
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Gör nåt kvinnligt - så att han kommer i kontakt med sitt kvinnliga jag inför det stundande bröllopet; manikyr, färganalys, feng-shui, healing med lavastenar - ja hela kittet.

Annars måste det ju finnas otroligt många saker att sysselsätta sig med i stockholm om ni ska befinna er där, såsom femkamper, höghöjdsbanor, gocart, ridning, bågskytte, segelflyg, balllongflyg, teater och show (går Rheborgs förställning föresten? Som handlar om kvinnor? - kolla det), hyr en häftig bil åt honom, stripklubb - ja MÖJLIGHETERNA ÄR OBEGRÄNSADE!

mikael-carla skrev:
Ett tipps om du har lite tid...veckan innan svensexan...skickar du ett bud/paket till honom på jobbet.. "Gå till denna puben kl 18, fråga bartendern efter John (eller vad som helst) " står det på meddelandet.. när han kommer dit så får han en öl/drink/grogg/shot....och sen en ny lapp med en annan pub...osv osv...när han varit på 4-5-6-7 st så får han en sista lapp..."gå hem , din svensexa är inte förrens nästa vecka "
Krävs lite planering för och få krogfolket att gå med på det men kul blir det :banana

En variant på detta är att snacka med en restaurang, pizzeria el dyl - be honom infinna sig på restaurangen klockan 1800. när han kommer dit säger en servitör "Är det du som är Nisse?" och placerar honom vid ett bord, ger honom en pizza/mat och dryck. Sen händer inget mera.
Efter en timme går han säkert hem. Sen är det inte mer med det.
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Du är snäll du duckie som anstränger dig för min skull.
Men det här är en grej för män, där mäns förslag, synpunkter och historier beaktas. :pannkyss
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Gör ett eget jackass-avsnitt. Kom på det själv :yoparty

Innehållsdeklaration: Åka kundvagn nedför backe, gyttjebrottning, pierca ihop skinkorna, tatuera något märkligt på hälen, spela paintball nakna och sedan gå ut allihop i kvinnokläder etc.

EdT: Givetvis filmar ni allt.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Sen finns det klassiska pubistricket som komplement till de andra festligheterna.
Alla klipper av lite pubis och klistrar fast som fake-mustasch/skägg då han sover (risky, men iaf). Offret brukar gladeligen bära det som ett vanligt skämtskägg hela dagen, tills han får höra vad det är...
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Mordecaien skrev:
2182485 Sen finns det klassiska pubistricket som komplement till de andra festligheterna.
Alla klipper av lite pubis och klistrar fast som fake-mustasch/skägg då han sover (risky, men iaf). Offret brukar gladeligen bära det som ett vanligt skämtskägg hela dagen, tills han får höra vad det är...

Stackars Vito har prövat.
 

Bifogat

  • vito.jpg
    vito.jpg
    10.8 KB · Visningar: 15,672

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Mordecaien skrev:
2182485 Sen finns det klassiska pubistricket som komplement till de andra festligheterna.
Alla klipper av lite pubis och klistrar fast som fake-mustasch/skägg då han sover (risky, men iaf). Offret brukar gladeligen bära det som ett vanligt skämtskägg hela dagen, tills han får höra vad det är...

...till dem ska bada bastu :yoparty
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top