Happy Mothers Day

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Haha :rofl Syskonkärlek :3freak
Påminner mig om den gången jag skulle filma min bror då han sökte ett VJ jobb på MTV (han är så jäkla fåfäng!!!)....

Han snubblade på samma ord 65 ggr (samtidigt som han skulle hålla masken och försöka rädda klippet) och tillslut kunde jag inte hålla mig för skratt mer...så förutom att kameran skakade så störde jag honom när jag satt o garvade.
Han var desperat att få iväg filmen men jag kunde bara inte göra det mer och gick iväg.

"KOM O FILMA NUUUUU"....
"Helvete, jag KAN INTE sluta garva åt dig..jag vill inte filma din dumma video...FATTA"
"Du är ju sjuk i huvudet..sluta fnittra, kan du sluta skratta??", "mammmaaaaaaaaa hon förstör min video"
 
Last edited by a moderator:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
War-psycho skrev:
2154632

"This is a very funny video of a couple of brothers attempting to make a video card for their mom on Mothers Day."

http://www.break.com/index/happymothersday1.html

:rofl :tummenupp
- "Come out of the bathroom!!"

Nu började jag ju sakna lillebroren. Fina minnen. Hockeyklubba genom toadörren. Mitt knä genom min egen dörr då den djäveln hade gömt sig i mitt rum. Hålet "maskerade" farsan med ett stort klistermärke. I knähöjd. :3freak Telefonen rök. Bladet på pappas lilla silverprydnadssabel bröts mot min axel. Alla plastdörrhandtag bröts av och fick bytas ut...
Ska nog ta å ringa lillebroren idag.

Man ska respektera sin gode mor!
http://video.feber.se/2006/05/mr_t_gillar_mor.html
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Nursey skrev:
2154637"KOM O FILMA NUUUUU"....
"Helvete, jag KAN INTE sluta garva åt dig..jag vill inte filma din dumma video...FATTA"
"Du är ju sjuk i huvudet..sluta fnittra, kan du sluta skratta??", "mammmaaaaaaaaa hon förstör min video"
:hihi
Du är en elak syster. :7peta

Ge din bror ett kamerastativ i present vid något lämpligt tillfälle. Så slipper han den männskliga (systerliga?) faktorn nästa gång han ska vara fåfäng. :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Happy BROTHERS day

Esquire skrev:
2155068 :hihi
Du är en elak syster. :7peta

Ge din bror ett kamerastativ i present vid något lämpligt tillfälle. Så slipper han den männskliga (systerliga?) faktorn nästa gång han ska vara fåfäng. :tummenupp

Då har jag ändå inte berättat om gången han skulle skaffa modelljobb och ville vaxa bröstet.
"Du är ju bra på skönhetsgrejer va? Kan du hjälpa mig?"

:cdevil "Anytime lillebror" :brynad "skall jag vaxa ryggen på dig också när vi ändå håller på":brynad Det var rena terapin mot allt han utsatt mig för genom åren ;)

Om det är någon som har haft en överjävlig lillebror så rekommenderar jag VARMT att vaxa dem..dra gärna vaxremsorna LÅÅÅÅNGSAMT muhahaha *evil laugh*
 

Jonathan

Guest
Nursey skrev:
2155513 Då har jag ändå inte berättat om gången han skulle skaffa modelljobb och ville vaxa bröstet.
"Du är ju bra på skönhetsgrejer va? Kan du hjälpa mig?"

:cdevil "Anytime lillebror" :brynad "skall jag vaxa ryggen på dig också när vi ändå håller på":brynad Det var rena terapin mot allt han utsatt mig för genom åren ;)

Om det är någon som har haft en överjävlig lillebror så rekommenderar jag VARMT att vaxa dem..dra gärna vaxremsorna LÅÅÅÅNGSAMT muhahaha *evil laugh*

Du vaxade inte honom någon annanstans då :hihi ?
 

Rohlen

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Umeå
Hoj
Hojlös
Nursey skrev:
2155513
Om det är någon som har haft en överjävlig lillebror så rekommenderar jag VARMT att vaxa dem..dra gärna vaxremsorna LÅÅÅÅNGSAMT muhahaha *evil laugh*

Vid en herrmiddag bestämde några vänner att det kunde vara trevligt att ta bort lite kroppshår varpå en av dem gick till H&M:s damavdelning för att göra inköpen.
När expediten frågade vilken sort han önskade blev hon nog förvånad över svaret. "Alltså, vi är några grabbar som tänkte vaxa varandra så ta det som gör mest ont".
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Rohlen skrev:
2155538 Vid en herrmiddag bestämde några vänner att det kunde vara trevligt att ta bort lite kroppshår varpå en av dem gick till H&M:s damavdelning för att göra inköpen.
När expediten frågade vilken sort han önskade blev hon nog förvånad över svaret. "Alltså, vi är några grabbar som tänkte vaxa varandra så ta det som gör mest ont".
Hahaha snaka om att den här tråden är perfekta botemedlet mot tristesen på en data lektion detända jobbiga är att läraren glor på mig vaje gång jag börjar skratta.:hihi
 

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Ort
Skene
Hoj
VFR 750 -95
Själv har jag alltid varit väldigt väldigt snäll mot mina syskon :angel
 

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Ort
Skene
Hoj
VFR 750 -95
stoooffe skrev:
2156418 Jag med. :rolleyes:


Däremot bet min storasyrra mig första gången hon såg mig, snacka om bra välkomnande till familjen. :näsblod
Så här glad är jag att se dig! :rofl :rofl
Gälla att sätta sig i respekt direkt!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top