Vurpa i race, kolla själv istället.

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Hmm..han släppte en butangas ridå el?? tog i lite för mkt kanske oxå?? :D
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Chronic skrev:
2045700 Hur många ggr tänker du egentligen lägga upp samma gamla klipp?
Gnäll gnäll gnäll...
ceasar skrev:
2045731 Vadå inget bjäfs om trådtiteln? Folk vill ju veta var filmen är ifrån...
Malmö-motard skrev:
2045792 Skriv gärna i titeln vad ditt klipp handlar om så slipper man kolla på asgamla klipp.. Kan inte vara många som missat detta vid det här laget :tungan
Det var just det jag gjorde när jag postade tråden första gången, men då var det massa besserwissrar som klagade på att titeln var missvisande.

Med den information som jag hade så döpte jag den tråden till "Wheelie kostar segern", men då blev det massa gnäll om att det var fel.
Och så krävdes att jag skulle förklara mitt "modiga" påstående, och sånt bjäfs. :6surkart

En moderator döpte om tråden till "Bakåtfilp som går fel", vilket är ännu mer fel. Inte bara missvisande, utan även korkat, för en bakåtflipp var ju knappast syftet i det här fallet, det var ju knappast så att han försökte göra en bakåtflipp, som sedan misslyckades. :va
Sen döpte moderatorn om den till "Överslag som går fel" istället, vilket är precis lika dumt. :hihi

Till slut tröttnade jag iallafall på tjafset, och bad moderatorn att ta bort tråden, och la upp den här istället, för dom som inte har sett den.
(Tydligen är det några som inte sett den iallafall.)
Och om nu nån slösar bort 10 sekunder av sitt överviktiga liv på en repris, så ligger jag knappast sömnlös för det.

Det jag vet om den situationen, står på samma sida som filmlänken, lite högre upp, på samma sida som filmen.
Om nu andra vet mer/bättre, så är det bara att delge detta, utan att be mig förklara titelvalet på tråden.
Jag försökte bara vara tydlig, med den info som jag hade... :mattias

Tydligen skulle tråden heta "Ledande förare i endurance-lopp, ska ställa sig upp för att kolla bakåt vilket resulterar i en backflip istället." för att folk här ska vara nöjda. Men nånting säger mig att det skulle gnällas på titelvalet iallafall då. :D

Vill ni veta mer så kan ni PM'a Sandstrom, för han vet tydligen mer än det som stod på sidan filmen var upplagd på.

Själv hade jag inte klurat ut att man ställer sig på sadeln för att titta bakåt.
Men nu vet jag det iallafall. :rofl
Så var det med den lilla historien iallafall... hare gott.
 
Last edited:

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
War-psycho skrev:
2047182
Tydligen skulle tråden heta "Ledande förare i endurance-lopp, ska ställa sig upp för att kolla bakåt vilket resulterar i en backflip istället." för att folk här ska vara nöjda. Men nånting säger mig att det skulle gnällas på titelvalet iallafall då. :D
näädu.. :fatta! det blir ingen backflip!! :mad: han får ju bara överslag ser du väl!!! :huvet



OBS! IRONI OBS!
kunde inte låta bli att jävlas lite efter att han läst den förra tråden, ta inte illa upp
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
danjel skrev:
2047525 näädu.. :fatta! det blir ingen backflip!! :mad: han får ju bara överslag ser du väl!!! :huvet



OBS! IRONI OBS!
kunde inte låta bli att jävlas lite efter att han läst den förra tråden, ta inte illa upp
Hehehe... :hihi Tur att jag inte skrev det som titel då. :tummenupp

Ps. Diggar din avatar. :Bugar
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Tydligen skulle tråden heta "Ledande förare i endurance-lopp, ska ställa sig upp för att kolla bakåt vilket resulterar i en backflip istället." för att folk här ska vara nöjda. Men nånting säger mig att det skulle gnällas på titelvalet iallafall då. :D

Enligt uppgifter från lite här o var så var det inte på sista varvet incidenten inträffade.

Var bara tvungen :hihi

MVH
Bobby
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Panajo skrev:
2047790 Tydligen skulle tråden heta "Ledande förare i endurance-lopp, ska ställa sig upp för att kolla bakåt vilket resulterar i en backflip istället." för att folk här ska vara nöjda. Men nånting säger mig att det skulle gnällas på titelvalet iallafall då. :D

Enligt uppgifter från lite här o var så var det inte på sista varvet incidenten inträffade.

Var bara tvungen :hihi

MVH
Bobby
Sorgligt nog var det på första varvet.....i ett race över 24 timmar...
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Panajo skrev:
2047790 Tydligen skulle tråden heta "Ledande förare i endurance-lopp, ska ställa sig upp för att kolla bakåt vilket resulterar i en backflip istället." för att folk här ska vara nöjda. Men nånting säger mig att det skulle gnällas på titelvalet iallafall då. :D

Enligt uppgifter från lite här o var så var det inte på sista varvet incidenten inträffade.

Var bara tvungen :hihi

MVH
Bobby
Det stämmer, men du menar då att man inte kan ligga i en "ledande" position även på första varvet då ?? :7peta

(Men du var kanske bara tvungen att visa hur fel du tänkte ?) :rofl :rofl :rofl
 

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750
Vill bara påpeka att jag i den förra tråden som psycho postade missuppfattade rubriken. Jag kom in sent i tråden när många inlägg och trodde att det var ett konsensus om att föraren krashade på första varvet. Trodde därför att det var en åsikt såsom många skrivit om att Rossis vurpa i sista GP-loppet kostade honom segern. Hur som helst ett missförstånd från min sida.

Tyvärr var mitt andra misstag att förutsätta att "war-psycho" bara var ett roligt nick. Det visade sig att psycho var en mer korrekt beskrivning än vad jag kunde ana.

Hoppas nu att psycho kan ta sina piller och att vårdarna tar ifrån honom hans internetuppkoppling :tummenupp.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Sandstrom skrev:
Tyvärr var mitt andra misstag att förutsätta att "war-psycho" bara var ett roligt nick. Det visade sig att psycho var en mer korrekt beskrivning än vad jag kunde ana.

Hoppas nu att psycho kan ta sina piller och att vårdarna tar ifrån honom hans internetuppkoppling :tummenupp.
Hahaha... Ja, jag förstår att Bror Duktig tycker så. :klappar

Tips: Om du inte vill att folk ska reagera på dina "rättelser", så kan du ju pröva att inte föröka låta som Spanska Inkvisationen när du gör det.
Det är bara ett forum, och man behöver inte skjuta budbäraren, bara för man själv råkar ha mer/bättre information om filmen.

Hur många trådar, speciellt i den här avdelningen, har inte en missvisande titel? :va
Oftast beror det på att informationen som står på sidan som filmen visas på är felaktig, eller otydlig.
Men dom flesta brukar nöja sig med att berätta hur det egentligen ligger till, istället för att kräva förklaring från trådskaparen varför han råkade skriva fel.

Skulle folk bara få posta trådar som man kunde garantera 100% perfektion i så skulle det nog inte bli mycket skrivet på detta forum. :)

Själv har du endast startat 2 st trådar, men det är väl roligare att gnälla på andra, än att göra bättre själv antar jag.

Jaja, du får väl granska resten av dom trådar jag skapat också, det finns säkert mycket jag sagt som du vill att jag ska ursäkta, eller förklara mig inför dig.
Ha så kul. :blah
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Gula faran skrev:
2049237 vilken annorlunda vurpa :va oavsett titel :rolleyes:
Jo, tydligen så skulle han ställa sig upp på sadeln, för att kolla bakåt mellan benen, enligt folk här på forumet. :va

Själv har jag inte förstått varför man gör detta, istället för att vrida på huvudet. :confused:
Stelopererad nacke eller vaddå ?

Vore intressant att höra från någon bansmiskare om detta är vanligt, och kanske förklara vitsen med det hela. Nån som vet ??

(Själv trodde jag att han skulle stunta vid målgång, men det var ju bevisligen alldeles för långssökt. :D)
 

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Här i min villa... :P
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
Ja snääälla kan inte någon förklara varför han gör som han gör :rolleyes: :corn
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top