@AT-72
Jag har k/n filter, helsystem, supermoddad luftburk, yadayada bla bla, etc.
Jag satte i en PCIII + bänkkörning av ett proffs i princip för att den gick för jäkla snålt med alla moddar inslängda och i längden är ju inte det bra för motorn.
Effekthöjning pga PCIII: Tja, jo. lite, blev det...