De som dyrkar Kina cyklar verkar vara rätt bestämda i sin åsikt. Deras cykeln är minsann minst lika bra som alla andra cyklar.
Jag tycker dock Kina cyklar generellt sett är rätt avtändande.
Är egentligen bara Kove 450 Rally som jag tycker är ball.
Betalar hellre en extra slant och köper...