rattfylleri generellt sätt är lite skumt, du kan ju bli av med körkortet som du cyklar full. minns även en som satt på en (avstängd) moped och puttade sig fram, då blev han av med kortet eftersom han manövrerade fordonet, hade han lett moppen hade han klarade sig. helt skruvat