Aj, den svider. För mig själv och många andra är tiden fram till uppkörning slukad av just uppkörning. Men kör under tiden (om du kan) och njut. Banan har du ju klarat! Missat en och annan skylt har man ju gjort utanför uppkörningen med. Men det är ju inget man inte kan! Hade varit värre om du...