Jag är helt med på fördelana med trailbraking och använder alltid tekniken vid aktiv körning, men ett argument som brukar användas, tex i videon ovan, är fel. Det är att cykeln svänger lättare när man trailbrake:ar pga att den får en brantare gaffelvinkel när gaffeln komprimeras under...