Instämmer i att Formas egna membran som ska andas är riktigt dåligt, svettigt minst sagt.
Lägg pengarna på ett par Sidi Adventure 2. Jag har två par, ett par höga och ett par låga. De låga är höga nog för de flesta. De är grymma och blir inte svettiga. Det är värt att lägga de extra pengarna...