Kort tur idag drygt 8 mil, tänkte undvika regnet som kom efter lunch, start Huskvarna, gamla riksettan norrut, svängde av vid Ölmstad, runt sjöarna Bunn och Ören och sen tillbaks. Hojen har gått snart 800 mil och det är snart dags att byta däck, gissar att jag är nere på slitagemarkeringarna vid...