Plockade isär en Honda CRM -91a, för att byta kolvringen och lamellerna på kopplingen. När jag väl fixat det och fick igång hojen, så hörs ett skramlande från motorn och den vägrar växla neråt, och uppåt går det trögt. Det var glapp i kopplingen, så kan det vara något lager det är fel på? Eller...