vi är i skrivande stund fortfarande ett par flaggvakter back för att starta körningen imorgon Söndag den 31/5.
bokningen har stängt, men sålänge du har med ditt medlemsnummer/inloggning på hemsidan så kan du skriva upp dig på plats imorgon för flaggning ! :tummenupp
Även lite tunnt bokat med...