Search results

  1. geva

    Vad fick dig att skaka på huvudet idag?

    Drönare med acra utan db-killer?
  2. geva

    Hur många mil körde du i dag?

    Stämmer bra, det är Kalmar slott. Platsen på den andra bilden kan du se här:
  3. geva

    Hur många mil körde du i dag?

    För att den inte ska beka igen blev det 28 mil på årets 4’e runda. Trodde Tyskland låg länge bort :unsure:
  4. geva

    Dagens bild

    Ja, just det…
  5. geva

    Hur många mil körde du i dag?

    Jag åkte Gavia 1985 tror jag det var, innan den var asfalterad… Förmodligen det läskigaste jag varit med om på hoj (där jag inte vurpade…) Snö, is och massvis med lera, på några ställen fick tjejen gå bakom och putta på. Inga räcken och djupa stup. Har tyvärr aldrig kört där efter det, hade...
  6. geva

    Bilder på era husdjur

    Spänd väntan på att nåt kul ska hända, t.ex vart hamnar apporten.
  7. geva

    Ni med robotgräsklippare - är ni nöjda?

    Jag testade att rulla en boll, något mindre än en tennisboll, framför min Luba 2, den saktade in och rundade den. Det finns 3 lägen att välja: avstängd hinderdetektering, normal detektering (som jag använder) samt känslig detektering.
  8. geva

    Ni med robotgräsklippare - är ni nöjda?

    Köpte en Luba 2 3000x i vintras som jag installerade förra veckan, kul jobb faktiskt att greja och optimera. Så jäkla skönt att slippa kanttråd, att kunna enkelt kunna skapa flera områden och redigare om det skulle behövas. (Klipper ca 1400 kvm fördelat på 4 områden) Vilken modell köpte du?
  9. geva

    Kedjespänning, ny hoj?

    Iofs kör jag bara 3-400 mil per säsong, men har aldrig behövt justera kedjan mellan servicarna på min S1000R. Inte heller på mina tidigare hojar trots ganska mycket effekt. (Undviker dock att köra i regn, hatar regnställ och allvädersställ…) Edit: ser nu att Hixman har helt annan erfarenhet… 😅.
  10. geva

    Dagens bild

    Nej, inte dagens bild, utan från slutet på 50-talet… Hittade några foton på min far när han körde cross (tyvärr inte i livet längre, kan inte fråga år).
  11. geva

    Vad fick dig att skaka på huvudet idag?

    Så ska det se ut! :hihi
  12. geva

    Dagens bild

    Oflyt ☹️ Kanske något bättre väder imorgon.
  13. geva

    Dagens bild

    Ändå tror jag att din tur var kuligare än min!
  14. geva

    Hur många mil körde du i dag?

    Ca 5 mil tråkig väg, 5 mil skitväg och 5 mil skitkul väg. Är det någon som INTE känner till denna vägen? 🤔
  15. geva

    Dagens bild

    Grymt skick ser det ut som! (y) 100% original utom Öhlins? Bevarad eller renoverad?
  16. geva

    Bilder på era husdjur

    Istället för hojrunda idag.
  17. geva

    Dagens bild

    När jag letade efter en bild till Fireblade-tråden stötte jag på dessa (1992). ”Motorburen ungdom” :kär
  18. geva

    Honda CBR900RR Fireblade-tråden.

    Ja, dessa två stämmer för vad som fanns i Sverige 1992. Och denna fotade jag i Florida (fy f&n för dia :zpy)
  19. geva

    Honda CBR900RR Fireblade-tråden.

    Hmm, det var exakt så min såg ut när jag köpte den 1992 :unsure: Däremot var jag i en Honda butik samma år i Florida, den hade en helt annan lack.
Back
Top