Hej på er här inne!
E en nykomling å kan inte så mycket om hur jag skriver här inne men e ute efter att få tag på en oljekylare till min suzuki gsx750r -89 för den som e på e sönder som ja öpptäckt när ja var ute å körde sist. vet ngn var man kan få tag på ny eller beg så e jag tacksam.
Mvh//Emil