Ja, som transportpulka tycker jag att bil med automat etc är bekvämt. Dock har jag lite svårt för dödavinkelnvarning (lyser/blinkar ju konstant i tät trafik), hållafilenassistans osv. ABS och farthållare, sen är jag nöjd.
När jag kör hoj vill jag köra, inte åka.