Search results

  1. konstigt fel på min ktm 660 -04

    Hej! Har plockat ner cykeln skulle bara höra ifall någon vet hur stort glapp det får va på autodecompen för den satt inte fast och fjädern va hel så jag tänkte om det är att den är för sliten eller nogåt.
  2. konstigt fel på min ktm 660 -04

    tackar för tippsen ska ner till hamnen i stan och kolla om jag kan hitta en hamnhora :D nä skämt och sida ska på det och så hör jag av mig om det funkar eller inte cykeln har bara gått 703 mil.........
  3. konstigt fel på min ktm 660 -04

    Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem på min ktm 660 när den står på tomgång så börjar det klicka i autodecompen och lamporna börjar flämta och sen så stannar den, och jag har inte låg tomgång har testat att justera den men det hjälper inte för ställer upp tomgången för högt så...
Back
Top