Hej
jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem på min ktm 660 när den står på tomgång så börjar det klicka i autodecompen och lamporna börjar flämta och sen så stannar den, och jag har inte låg tomgång har testat att justera den men det hjälper inte för ställer upp tomgången för högt så...