Search results

  1. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Sent påtänkt men vi ska ut idag tisdag 27 juli. Samlas om en timme, 17:15, vid JET-macken mittemot Mekonomen i stan, den brevid ICA Maxi. Än så länge är det jag, 954-erik och Pelle-triumph:) Alla välkomna!
  2. pontus_n

    CBR 900 stulen i Linne (Göteborg)

    Printa ut bilderna och detalbilderna på skorna mm och sätt upp på annonstavlor, i matbutiker mm i området och skriv ordet TJUV stort ovanpå! Man kan ju hoppas att kräket har en morsa som ser det eller något liknande... inte för att hon skulle uppfostra honom men han kan ju bli lite uthängd iaf:)
  3. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Finns på sidan 239 i den här tråden:) Skämt åtsidor, har faktiskt för mig att det finns bilder på det tidigare men det får K-man svara på:) Det låter dock som om det gör ont!
  4. pontus_n

    Långhelg med mc

    Hehe jag måste tyvärr instämma med alla andra:) Jag åkte till Varberg med ryggsäck, vi snackar 16 mil och jag är inte helt otränad. Efter 5 mil undrade jag vad fan jag höll på med. En tankväska på Biltema eller Lidl håller alldeles utmärkt och är en investering som ligger på några hundralappar...
  5. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Några fler bilder!
  6. pontus_n

    Hur gör ni för att bli så bra??

    Jag lärde mig mer på en dags bankörning än under hela körkortsutbildningen! Många åker själva på SMC-kurs, det är ju bara att dra dit. Folk att tjöta med är inga problem att hitta. Samåkningar borde det ju finnas gott om i Falun? Många är kanske lite skraja för att "dom andra" ska tycka att...
  7. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    SMC på fredag sviestad??!!! Jag kan nog ev. vara jätte-på! Vi får tala om detta senare idag (torsdag)!:) Hemkommen ifrån Barcelona. Där nere fanns det gott om hojar, och det gasades rätt friskt i den täta stadstrafiken med flip-flops och shorts utav Barca-borna:) Ser fram emot myyycket hojåka...
  8. pontus_n

    Ducati 1198 R...Den första sålda i Norden!

    Ja, jag får också tacka! Inte varje dag, ett fint minne för livet!:) Här är min tribute:) [YOUTUBE-ID]xbh9Z39BB1E[/YOUTUBE-ID]
  9. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Som sagt, inte varje dag man får köra en 1198R! Stort tack BadAzz!!!:) [YOUTUBE-ID]xbh9Z39BB1E[/YOUTUBE-ID]
  10. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Självklart, alla är välkomna! Trajja som Ducce, Gixxer som custom!:)
  11. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Ok... men vi kan väl säga såhär: Samling idag måndag 18:00 Stora hotellet/Hamnkanalen Så hoppas jag att alla som vill åka hinner:)
  12. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Jaha... ny vecka! Någon som är sugen på att åka idag? Förslag 17:30
  13. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Jag måste tyvärr meddela min frånvaro till dagens körning:(
  14. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Åka på lördag 13:00: * K-Man * pontus_n (tar nog med mig systemkameran)
  15. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Det hade jag faktiskt tänkt mig att lära mig. Ska låna polarns tankväska och sen börja fotografera lite. Kommer bli kanon!:)
  16. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Ja det var fint! Jag tog fram en karta och målade upp hur vi åkte idag. Kan ju vara bra att ha för framtida turer för oss som inte är bekanta med området!
  17. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Inte helt oävet att jag och tjejen dyker upp! Ska prata med henne först! Bra och kul initiativ!
  18. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    #TheKid 98HK #Rav3n #pcrNiklas #Tegheim #Danne #KGA #jonny_jp "Gandalf" #B.A.D.D # kivE # pontus_n # "Erik med 954:an" ... och idag tisdag kör vi en samling 16:30 hamnkanalen/stora hotellet för de som vill hänga på! (tankade och klara)
  19. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Jag har varit dålig på att köra den sista tiden men nu jävlar! Jag är på!:yoparty
  20. pontus_n

    Nytt försök: Jönköping

    Jag skulle lätt dra till mascot i nässjö. Det kostade mig ca 750:- för arbetet och en provtur på en fz1. Annars e det ju bara att fika en timme. Mascot tar halva priset på jobbet jämfört med nybergs/mc proffsen samt gör det på en timme jämfört med månha andra som ska ha hojen hela dagen! Jag...
Back
Top