Gjöt en bit idag, blev helt ok.
Tanken är att jag ska designa och bygga en 500+hk turboshaft-motor som ska baxas ner i en sportbåt, typ Daycruiser eller liknande. Kan bli en kul glassätarjolle, planen är sjösättning när jag fyller 50, dvs fem år bort.