Tja!
Var kan man köpa billigaste powercommandern till min kawa zx12r hoj? måste man mappa?? Hur gör man om man inte mappar? Om man måste mappa var går det att göra i norrbotten och vad koster det ungefär? Hur mycke måste man riva för att montera i en PC3? Kan man köra till mappningen med pc...