Såg inte MM ovanligt sliten ut efter racet? Genomsvett och kylväst på under intervju medan Bagnaia och Ogura gjorde intervjuer med knäppta skinnställ och såg betydligt mer oberörda ut jämförelsevis.
Live hann sluta så fick se det efterhand när Dorna behagade lägga upp en inspelning. Deras felmeddelande hjälper verkligen till, not.
Skitbana så racing blir lite därefter tyvärr.
Moreira var en höjdpunkterna i racet. 👍
😂
Humor!
Helt otroligt att det gick så bra som det gick.
https://www.crash.net/motogp/news/1095586/1/johann-zarco-more-scared-hurt-after-catalunya-motogp-crash