Hej!
Har precis blivit med MC! Det blev en motard, som jag kallar för Husaberg, 135kg tjänstevikt och en massa fräs i bakhjulet.
Har inget kort än men skall övningsköra så fort pappersarbetet är klart :)
Ville bara säga hej och varna för en hel del frågor, då jag har en stor kunskapstörst :)