Hallåj där.
Jag håller på och byta packboxar på thunderacen och körde på ett litet problem. Jag läste att det skulle vara 620ml olja och 103mm från toppen av gaffelbenen i komprimerat läge, men 620ml gav mig ca 140mm.
Ska jag fylla upp till rätt luftspalt eller ska jag låta det vara rätt volym?