Search results

  1. Vinglig hoj

    Hallå. Jag har en Yamaha FJ1100-84, den är så fruktansvärt vinglig och spårkänslig. Känns som att hålla i ett stort gyro när man kör, kör man i en asfaltsspricka, vet man aldrig var man hamnar, hjulspår i asfalten är rena mardrömmen. Kort sagt, det känns som underdelen på hojen lever sitt eget...
Back
Top