Hej!!
Har märkt att det vibrerar i motorcykeln från 5k varv och uppåt blir kraftigare ju mer jag varvar. oavsett om jag står still med den lr inte. trodde först att det va obalans i däcket då jag nyss bytt efter punktering. men när jag trycker in kopplingen i fart o bara rullar så slutar det...