Var och körde sista bott tävlingen på Brno förra helgen och lyckades för eviga mina sista varv för iår på film. ut varvet är snabbspolar så ingen blir lurad :dummer
https://youtu.be/p0aKeR6BBkg
Söndag den 16/9 kör vi igång med "almenhetens" åkning i våran fina Gokarthall !
Vi kör varje söndag i mån av folk 18.00 - 21-22.00
150kr/hoj +bensin (aspen indoor) är kostnaden för er med egen cykel!
Behöver ej vara fiddy !!!
Minimoto
Supermotard
m.m är välkomna med tänk på att det är...
Hallopp
Köpte mig en stycke pc3 och efter vi kopplat in den så vill den ej starta eller ta kontakt med datorn.
Någon som har en aning om vad som kan vara fel?
Fiddy/Minimoto träning.
Söndagar från kl 17.00 och vi kör växelvis 15min pass mellan
Fiddy/Minimoto.
Anmälan om deltagande skall göras dagen innan.
Då vi måste få upp deltagar antalet under körningarna,
150kr/hoj
25/L
Kom med tom tank!
Vid frågor mm ring och fråga efter Nils...
Lite vinter håll-igång i Trollhättans Gokarthall lite mörkt i ena hörnet men hoppas det är underhållande.
http://www.youtube.com/watch?v=R-7n99h1Ryw
www.gokartcenter.nu eller 0520-33700 om nån är sugen på att skrapa in stället innan säsongen drar igång!
Hej, plockat av tanken för att kolla filter osv på min r6 06. Men nu när ja monterat tebax tank så börjar motorproblems lampan lysa. Startmotor vill inte klicka heller. Kan detta bero på att pumpen inte tryckt fram soppa till motorn?
mvh
Fiddy/Minimoto träning.
Nytt år & nya regler.OBS att from årsskiftet kör vi nu på MÅNDAGAR.
Tiden som gäller är kl 18-22 och vi kör växelvis 15min pass mellan
Fiddy/Minimoto.
Anmälan om deltagande skall göras dagen innan.
Då vi måste få upp deltagar antalet under körningarna, detta...
Sugna på att gasa i Höstmörkret? Bli lite snabbare till våren! På gokartcenter i Trollhättan tränar vi varje Torsdag kl 20:00 till sent... 150:-/Hoj, soppa köpes på plats, Hör av er innan ni kommer.
0520-33700 www.gokartcenter.nu