Hej jag är ny i detta forum!:)
Jag har en Yamaha fzs 600 2002 blå va skit snygg när jag köpte den, men dagen efter jag hadde köpt den så råkade jag köra in i ett broräcke på vägen till mina föräldrar, där jag förövrigt skulle ordna en ryckig gång som jag upptäckte vid körningen hem dagen innan...