hehe mitt bakdäck var sletet som fan idag så jag tänkte ehh va fan ska det ändå av så kan jag lika gärna smälla däcket,
så jag ställde mig och brännde däck för kung och fosterland, gick bra i början massa fin rök och det lukta gött^^ men sen blev FMXén varm så in i helvete och började krångla...