Search results

  1. Effekttapp på högre varv. (R1, -01)

    Har ett problem med min gamla trotjänare och det är att den tappar effekt vid högre varvtal. Från 7-8000rpm och uppåt så är det som att den inte får nog med soppa och dör.. Det är mest framträdande på högre växlar 4-5-6:an. Upp till 7-8000 går den som vanligt ruskigt bra.. Var en bekant som sa...
  2. Minimoto!!!!!!! Varför....?

    Varför i helvete kör man Minimoto!? Jag fattar iaf inte vitsen med o sitta ihopkrupen på en en liten sketen cykel... Varför? Är det för gemenskapen som man åker? Träffas några polare o dra ut på bågarna liksom.. ööhh Tävla? Ja visst kan man det, i sextio knyck... Hur kul är det...
Back
Top