Skulle behöva byta höger sida, plattan som håller fotpinnarna samt bromspinnen (eng. Rearset plate). Den är sprucken och vet inte hur bra det går att svetsa i gjuten aluminium .... kanske går men vet det är ett h-te. Så om jag kan få tag i en gammal från någon av er hade det varit perfekt!! Det...