Search results

  1. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Extra träning inför SM i helgen, körning både lördag och söndag kl.9-14.
  2. marcus56

    Träningsläger i Örebro 2012

    På samma sätt som vid tävling, till vänster står det "Till anmälan", har du inte konto sen förut får du skapa ett.
  3. marcus56

    Köra licensträning på RR licens utagen sist -07?

    Låter som Supermoto kommer passa dig som handen i handsken, billigt och lättillgängligt. :) Det är en fråga för Calle Lindström, jag skickar hans nummer med pm.
  4. marcus56

    Köra licensträning på RR licens utagen sist -07?

    Klart det är lovande. :) Uppsamlingskärl för slangar som kommer från förgasare(om det finns), kylare och vevhusventilation. Hasplåt behövs inte, barkbusters ska vara fästa på båda sidor om handtaget, för träning funkar plast, för tävling ska det vara metall. Se www.supermotosweden.se för mer info.
  5. marcus56

    Köra licensträning på RR licens utagen sist -07?

    På gokartbanan två gånger i veckan, den ena dagen är söndag, den andra är tisdag eller onsdag, minns inte.
  6. marcus56

    Köra licensträning på RR licens utagen sist -07?

    Supermoto har egen licens och funkar som motocross att man inte måste ha licens för träning utan det räcker med medlemskap i klubb, försäkringen går genom banlicensen.
  7. marcus56

    Aprilia SXV

    Tar de inte bort strypningen och mappar om vid leverans? Bankörning är förresten ett utmärkt sätt att köra in hojen om man vill få ut så mycket effekt som möjligt.
  8. marcus56

    Aprilia SXV

    Om du får hojen på måndag borde du åka till Sala på tisdag, det är roligast att köra bana :)
  9. marcus56

    Köra licensträning på RR licens utagen sist -07?

    För att träna krävs ingen licens utan bara medlemsskap i en Svemoansluten klubb. Ställen du kan träna är Örebro, Eskilstuna, Sala, Lunda, Norrköping, Borlänge, Rättvik, Borås och kanske nåt mer jag glömt? Fan va många ställen, insåg inte hur många vi har förrän man skrivit upp dem så där. :) Här...
  10. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Arbetsdag på lördag kl.8 innan träningen som är kl.10-14, vi behöver fixa banan och snygga till runtomkring. Henke har med hjullastare, vi andra tar med röjsåg, trimmer, tigersåg, skruvdragare och gärna lite andra allmäna verktyg.
  11. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning imorgon kl.16.30-19.00.
  12. marcus56

    Inför SM i Sala

    Fan va kul att se så många anmälda! Känns som vi är på väg åt rätt håll igen! :tummenupp
  13. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träningspremiär på lördag kl.9-14, välkomna!
  14. marcus56

    Transponder 2012, frågor och svar

    Jag tror på att köpa, den dagen du inte behöver den längre finns det alltid en stor andrahandsmarknad.
  15. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Det är bara för Supermoto vi har bullerbegränsningar, vilket borde vara klart snart, vill ni köra Minimoto går det bra, vi har ju tom en ny banlicens för det. :)
  16. marcus56

    Örebroläger 2012

    Där kallas det för vattenpumpssmörjning.
  17. marcus56

    Örebroläger 2012

    Det var några stycken som krävde 4 dagars läger av oss, och det har vi ju löst, ni kör de andra dagarna i Sala så kom igen och anmäl er dit också nu. :tummenupp
  18. marcus56

    Örebroläger 2012

    Det går att komma på fredag och sova i serveringen, se till att bekräfta med någon innan ni kommer bara så det är öppet. Det finns ingen el att låna tyvärr.
  19. marcus56

    Örebroläger 2012

    Ja det brukar gå bra, har du en flaska som är lite kortare blir det ännu bättre.
  20. marcus56

    Örebroläger 2012

    119 kr, kanske ännu billigare om man hittar orginal. Men jag antar att det inte spelar någon roll eftersom du inte ville komma även fast jag sa att du inte behövde..
Back
Top