Search results

  1. marcus56

    SM i Eskilstuna 7/7!!

    Det hade alltså lika gärna kunnat blivit en uteslutning från tävlingen, finns även paragrafer i regelboken som hade kunnat rättfärdiga ett straff på 5000 kr, men det vore kanske lite överdrivet när det gäller ett Open B heat. :)
  2. marcus56

    Motardfälgar Ktm 250 excf 2008, vilka passar?

    Nej nej, erbjud dig inte att låna ut när han vill köpa. ;)
  3. marcus56

    SM i Eskilstuna 7/7!!

    Jag såg aldrig när det hände men om det görs medvetet tycker jag det är rätt att svartflagga, men det är väl en svår bedömning. Kanske har det hänt förut? En förare frågade mig innan starten i Sala vad jag tyckte om det, tyckte inte det var nån bra idé, såg sen inte starten men samme förare...
  4. marcus56

    SM i Eskilstuna 7/7!!

    Jag tror han räckte upp handen efter lampan tändes, jag vill minnas att frågan varit uppe nyligen, om nån räcker upp handen borde man gå ut med rödflaggan och avbryta starten, det är riktigt farligt med stillastående hojar på startplattan, har själv kört på en för några år sen, bara ren tur att...
  5. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Supermototräning lördag 9.30-14.00, skulle det vara dåligt väder stänger vi 10.30 om ingen kommer så se till att vara där i tid. :)
  6. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Tack själv, vi uppskattade det också, alltid kul med glada människor överallt. :) Och tack för all hjälp under tävlingen! :Bugar
  7. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning imorgon lördag 30/6 kl.10-14, välkomna! 21 grader och inget regn, grymt väder! :)
  8. marcus56

    Aprilia SXV

    Ventillyftare passar från Honda också. Edit: googlade lite på mxv-lyftarna, verkar inte så dyra, runt 250 kr styck?
  9. marcus56

    Motard åkare i värmland

    Du har väl inte såå långt till Örebro så kom till oss och kör lite bana med likasinnade. :) www.teknismc.se
  10. marcus56

    Vad göra för att få en körduglig motard?

    Det duger skitbra att börja med, tror det är många i open som kör crossfjädring och har du bara bra belägg funkar nog bromsen på alla banor utom Linköping. Börja köra så märker du om det är nåt du måste åtgärda. :)
  11. marcus56

    Aprilia SXV

    Jag har provat många olika fabrikat helsyntet och allt har funkat för mig, tror det är lugnt så länge du kör 10W60, jag har kört mycket 10W50 också eftersom 10W60 inte är så vanlig och det har funkat för mig men 10W40 skulle jag inte köra på.
  12. marcus56

    Gröndal 2012

    Fan va kul! :tummenupp
  13. marcus56

    Aprilia SXV

    Den ska iaf få komma ut så dammet blåser av, sen får vi se vad som händer. :) Jag har egentligen ingen större koll på det, frågan är om det behövs vid 90h överhuvudtaget, men sen när det är dags borde det räcka med kolvar och packningssats och vad mer du eventuellt hittar som du tycker behöver...
  14. marcus56

    Aprilia SXV

    Det får bli mitt uppdrag under semestern. :)
  15. marcus56

    Aprilia SXV

    Fan va kul att ni fått lite liv i tråden igen! Blir sugen på att plocka fram gamla pärlan igen! :)
  16. marcus56

    Örebro/Karlskoga

    Stort tack till Hultqvist, Eneman och alla andra som kom och hjälpte till, grymt bra jobbat! :yoparty
  17. marcus56

    Örebro/Karlskoga

    Hej Eneman, klart du får vara flaggvakt. :) Jag skickar med info på pm.
  18. marcus56

    Supermoto SM Örebro 17/6, kom och prova på Supermoto.

    På söndag 17 juni kör vi Supermoto SM i Örebro. Ni får jättegärna komma och titta, men jag ser ännu hellre att ni kommer och hjälper till som funktionärer, det finns lite blandade uppgifter att fylla, tex fler flaggvakter, varvräknare, utsläpp, kafeteriapersonal och kökspersonal. Som tack för...
  19. marcus56

    Örebro/Karlskoga

    Kom och prova på Supermoto på Örebro Supermoto Race Park! På söndag 17 juni kör vi Supermoto SM i Örebro. Ni får jättegärna komma och titta, men jag ser ännu hellre att ni kommer och hjälper till som funktionärer, det finns lite blandade uppgifter att fylla, tex fler flaggvakter, varvräknare...
  20. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Tja, vi har lite kvar att göra på banan så vi kör en arbetsdag på onsdag kl.17. Medtag trimmer, röjsåg, skruvdragare och lite vanliga verktyg. Sista chansen att tjuvträna inför helgen, träning tisdag kl.16.30-19. Funktionärer sökes till SM 17/6, det finns lite blandade uppgifter att fylla, tex...
Back
Top