Kom och prova på Supermoto på Örebro Supermoto Race Park!
På söndag 17 juni kör vi Supermoto SM i Örebro. Ni får jättegärna komma och titta, men jag ser ännu hellre att ni kommer och hjälper till som funktionärer, det finns lite blandade uppgifter att fylla, tex fler flaggvakter, varvräknare...