En annan Honda 450 körde om samma Husa 650 på Linköpings rakor flera ggr förra året. :)
Husa ettrig...? Möjligtvis råstark eller nåt sånt. Enstånkor är lite som en dieselbil, stark på låga varv men sen händer inte mycket mer hur man än varvar, bra om man ska dra släpkärra. Tvåcylindrigt är...