Search results

  1. marcus56

    Aprilia SXV

    Alla svenska återförsäljare kan ta hem delar, verkar onödigt att köpa från USA, vill man ta utifrån är det lämpligare med England, de har allt också och med rimligare fraktpriser.
  2. marcus56

    Vilken motard är tystast?

    Aprilia SXV med orginalljuddämpare. :tummenupp Och integralhjälm istället för cross.
  3. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Om det bara är det som hindrar dig kan vi nog se mellan fingrarna för en dag. ;)
  4. marcus56

    Fråga om motardbanor

    Det är väl eventuellt en bana på gång i Skövdetrakten. :tummenupp http://www.facebook.com/groups/217694588253008/
  5. marcus56

    Starthjälp länkar m,m!

    En uppsättning ska finnas i Örebro, såg dem för nån vecka sen.
  6. marcus56

    Crazy Supermoto Angles

    Coolt! :)
  7. marcus56

    KTM duke lc4 03:a som låter mer/vibrerar om man släpper ut kopplingen

    Vet inte hur just din låter men det är väl rätt normalt med lite oljud som försvinner när man drar in kopplingen.
  8. marcus56

    Får man köra supermotard med en Dursoduro 750?

    Det finns väl filmklipp från USA där någon kör tävling med SV650 eller nåt sånt, med grus, hopp och allt. :) Inte jag, men Lasse är garanterat på. :)
  9. marcus56

    Får man köra supermotard med en Dursoduro 750?

    Jag tror det, i dagsläget står inga begränsningar i reglementet, förut var det både cylinderantal och kubik specat. Nåt att testa på Linköping nästa år? ;) Edit: Endast fordon tillhörande kategori I, grupp A1 tillåtes delta i SuperMototävlingar, det innebär motorcyklar med två hjul som vid...
  10. marcus56

    Får man köra supermotard med en Dursoduro 750?

    Den är godkänd så det är klart du ska prova! :tummenupp
  11. marcus56

    Angående träning i Augusti på Gröndal

    För supermoto finns inga krav på kerbs men ni kanske besiktar för allt samtidigt eller..?
  12. marcus56

    Aprilia SMV 750 Dorsoduro-tråden

    Jag tror de funkar till vitt också. :)
  13. marcus56

    Aprilia SMV 750 Dorsoduro-tråden

    Fan va nice! :) Ska den bli vit?
  14. marcus56

    Jämtkuppen 2012

    Nej, det är inget alternativ, är man på plats är det klart man kör allt, även om det blir 6 dagar, det är ju inte tråkigt att köra hoj. :)
  15. marcus56

    Jämtkuppen 2012

    När det finns möjlighet till träning så tar man den för att inte ge dem andra försprång och då blir det iaf sex dagars körning på raken, och man vill inte ha dödtid iaf, skulle tycka det var nice att inte spendera en hel vecka också. Så jag är väl tjatig men jag kör hellre allt på en gång...
  16. marcus56

    Aprilia SXV

    Det finns en större tank att köpa om man vill toura. :)
  17. marcus56

    Jämtkuppen 2012

    Kanske, det beror på, är du lik Megan Fox?
  18. marcus56

    Jämtkuppen 2012

    Jag tror också det är bäst att lägga allt på en gång, blir det olika helger kommer inte folk upp mer än en gång. Däremot kanske det för min del hade räckt med en dag på varje bana och sen en final i Rättvik på vägen ner så är man färdig på 4 dagar. Jag saknar nog motivationen till att köra 6...
  19. marcus56

    Aprilia SXV

    Ja, men det var ju det jag sa, service är till fördel för 690. :) Jag lämnade för byte av kolvar och allmän översyn, ville ha fräscht till Spanien, istället fick hojen stanna hemma. Om man bortser från att Fredrik envisades om att köra på ettan och Gillisson så har det väl inte varit några...
Back
Top