Ja, men det var ju det jag sa, service är till fördel för 690. :)
Jag lämnade för byte av kolvar och allmän översyn, ville ha fräscht till Spanien, istället fick hojen stanna hemma. Om man bortser från att Fredrik envisades om att köra på ettan och Gillisson så har det väl inte varit några...