Search results

  1. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Supermototräning ikväll kl.16.30-19.00
  2. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning lördag kl.10-14, tänk på att bil-i-snöre har tävling så ingen parkering på höger sida i depån, eller ännu hellre, parkera innanför grindarna.
  3. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning idag kl.16.30-19.00, skitfint väder. :)
  4. marcus56

    Hjälp med däckval!

    Jag har kört med 195 och det var luft på båda sidorna. :)
  5. marcus56

    Hjälp med däckval!

    Köpa hoj var bara ett skämt. :) Det är rätt normalt att det tar i lite, det sliter snart in sig, men vet inte om din exc är värre än något annat, jag hade en 03 som funkade med 5" iaf, men har ett svagt minne av att de bytte sving till 04 kanske..?
  6. marcus56

    Hjälp med däckval!

    Då är det bara att köpa ny hoj också då.. ;) Hur illa är det? Sliter det inte in sig?
  7. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Träning lördag 09.30-14.00, bra väder utlovas. :)
  8. marcus56

    Aprilia SXV

    Är man inte så kinkig med färgen utan väljer delar från den årsmodell som är billigast på just den delen är det nog halva priset. :)
  9. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Supermototräning lördag kl.10-14, tänk på att det är Dråpslaget så det kan vara fullt i depån så vi kan behöva parkera innanför grindarna framför garaget.
  10. marcus56

    Aprilia SXV

    Ser billigt ut, har du kollat nåt på vad frakten blir? Min erfarenhet säger tyvärr att det brukar vara dyrt från USA.
  11. marcus56

    Aprilia SXV

    Vad jag vet finns det bara oirginalplast, och det kan man köpa hos alla återförsäljare, vill du inte handla i Sverige är det lätt att googla fram ett antal olika shoppar. Hittar du något ställe som säljer billigt får du gärna dela med dig, skulle behöva byta ut den jag har, frukstansvärd risig. :)
  12. marcus56

    Hjälp med däckval!

    Det beror på vad du ska däcket till, för bana tycker jag inte du ska köpa ett gatdäck som det förmodligen handlar om. Byt fälgbana till 5" så du kan köra samma däck som alla andra.
  13. marcus56

    Aprilia SXV

    Han har en ebay-shop, saknar du nåt där så är det bara att maila honom, tror han kan fixa allt. Annars har väl Mackhé "Team Stiff Bike" bra kontakter på Silmoto? http://stores.ebay.co.uk/RACE-SXV http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?114573-Aprilia-SXV&p=5199513&viewfull=1#post5199513
  14. marcus56

    Aprilia SXV

    Orginal har ett väsande ljud, de andra låter rätt lika och fullt tillräckligt och riktigt sjysst, bäst låter kanske Akrapovic men det är ju fult med en vanlig burk på sidan. :)
  15. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Supermototräning imorrn kl.16.30-19.00, passa på att köra nu, ingen ordinarie träning i helgen pga träningsläger, men ni bör självklart vara med på det också. :) För mer info se http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?254909-Tr%E4ningsl%E4ger-i-%D6rebro-2012 Mvh Marcus
  16. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Tjejläger i helgen, ingen vanlig träning.
  17. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Supermototräning tisdag 17/7 kl.16:30-19.00.
  18. marcus56

    Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

    Passa på att komma och köra imorrn, 10-14, nästkommande två helger är fullbokade med läger och alltså ingen ordinarie träning.
Back
Top